اقتصادی

رشد ۳۰۰ درصدی سود خالص لاستیک بارز

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ – ۰۰:۰۷ رشد ۳۰۰ درصدی سود خالص لاستیک بارز

شرکت بارز با تحقق سود ۵۰۸ میلیارد تومانی در ۹ ماهه سال جاری ۳۰۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده و سود خالص این شرکت ۴ برابر شده است.

رشد ۳۰۰ درصدی سود خالص لاستیک بارز

اخبار شرکت‌ها- گروه صنعتی بارز از شرکت‌های تابعه شستا به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع لاستیک که ۴۸ درصد از سهم بازار کشور را در اختیار دارد، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشد ۳۰ درصدی تولید مقداری را در سال جهش تولید به دست آورده است.

شرکت بارز با تحقق سود ۵۰۸ میلیارد تومانی در ۹ ماهه سال جاری ۳۰۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده و سود خالص این شرکت ۴ برابر شده است.

عملکرد ۹ ماهه این شرکت در سال جاری با ۳.۳ برابر شدن سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳۹ درصدی داشته است.

براساس این گزارش، طراحی و تولید تایرپا پهن (Wide Base) برای نخستین بار در خاورمیانه و کسب گواهی استاندارد E-Mark اروپا برای ۶ سایز رادیال سواری و ۳ سایز رادیال باری توسط گروه صنعتی بارز به عنوان تنها تایرساز ایرانی و همچنین طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خودروهای دو دیفرانسیل برای نخستین بار در کشوراز جمله دستاوردهای این شرکت در این دوره بوده است.

شرکت بارز کردستان از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بارز نیز در سال جهش تولید از مرز تولید ۵ میلیون حلقه عبور کرد و بالاترین رکورد تولید تایر سواری را در کشور ثبت کرد؛ همین امر موجب شد، فروش ریالی در گروه بارز نسبت به دوره مشابه قبل ۹۴ درصد رشد داشته باشد.

گفتنی است فاز اول طرح توسعه ۴۴هزار تُنی در کارخانه کرمان اجرا و عملیات اجرایی پروژه لاستیک لرستان(الیگودرز) نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن