ورزشی

رضایی: از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم/ مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باعث افزایش پویایی و آمادگی ورزشکاران شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 09:08 منتشر شده در مورخ: 1400/02/18 شناسه خبر: 1731745 حریفان ما تاکنون دیدارهای تدارکاتی را برگزار کردند رضایی: از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم/ مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باعث افزایش پویایی و آمادگی ورزشکاران شد رضایی: از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم/ مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باعث افزایش پویایی و آمادگی ورزشکاران شد سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر به افزایش آمادگی جسمانی ملی پوشان کمک زیادی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: ملی پوشان در این اردو از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و من از عملکرد آنها رضایت داشتم. پیش از آغاز سال جدید اردوهای تیم ملی برگزار شد و همچنین رقابت های لیگ برتر و حضور باشگاه ها کمک زیادی به افزایش آمادگی بازیکنان کرد و ما در این اردو زمان بیشتری را روی تمرینات هماهنگی و تاکتیک تیمی گذاشتیم.

وی حضور باشگاه ها در رقابت های لیگ را موثر دانست و ادامه داد: فعالیت باشگاه ها در لیگ باعث شکوفایی ورزش والیبال نشسته می شود و علاوه بر حفظ آمادگی ورزشکاران، راهی برای شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی تیم ملی است.

رضایی عنوان کرد: حریفان تیم ملی تاکنون دیدارهای تدارکاتی را برگزار کردند. به همین منظور ما هم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به دنبال برنامه ریزی برگزاری دیدار تدارکاتی برای تیم ملی با تیم های دیگر کشورها هستیم تا با آمادگی کامل در مسابقات پارالمپیک توکیو حاضر شویم.

وی بیان کرد: در فاصله بین اردوها نیز با ملی پوشان در ارتباط هستیم و به آنها برنامه بدنسازی و تمرینات توپی داده می شود تا آمادگی نسبی خود را تا آغاز اردوی بعد حفظ کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از حمایت هیئت های استانی و باشگاه های ورزشی که در سال گذشته با حضور در مسابقات لیگ باعث پویایی و آمادگی ورزشکاران والیبال نشسته شدند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1731745 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن