فرهنگ و هنر

رضا هلالی با هدایای تولدش ۳۰ زندانی را آزاد کرد

رضا هلالی با هدایای تولدش ۳۰ زندانی را آزاد کرد

رضا هلالی 12 آبان‌ماه از تمام هیأتی‌ها و علاقه‌مندانش که در فضای مجازی تولدش را تبریک می‌گفتند، خواست تا در پویش #دوباره_زندگی برای آزادسازی زندانیان مشارکت کنند.

به گزارش مشرق، ۱۲ آبان‌ماه سالروز تولد رضا هلالی مداح اهل بیت(ع) بود که در این روز به یکباره فضای مجازی پُر شد از عکس‌ها و تبریک‌هایی که هیأتی‌ها و علاقه‌مندان این مداح محبوب کشور برای او به اشتراک می‌گذاشتند.

او اما در این روز پستی را به اشتراک گذاشت و پویش #دوباره_زندگی را راه‌اندازی کرد و در آن به همه علاقه‌مندان و هیأتی‌ها یک پیشنهاد داد. او نوشت:

«بهترین هدیه برای من مشارکت در این کاره #بسم_الله
#دوباره_زندگی
سلام به همه رفقای عزیز، ممنونم از کسانی که لطف داشتند و تولد بنده را تبریک گفتند.
من امشب دوازدهم آبان، وارد چهلمین سال زندگی خودم می‌شوم.
می‌خواهیم به مدد دست پدرانه حضرت محمد(ص)، پیامبر مهربانی و به شکرانه عید پیش رو یک یا علی بگوییم و زندگی دوباره و امید دوباره‌ای به زندانیان عزیز و خانواده‌هایشان بدهیم.»

هلالی در این پست شماره کارتی از گروه جهادی امام رضایی‌ها منتشر کرد و از مردم خواست در این پویش شرکت کنند و این پست را هم به اشتراک بگذارند.

این کارخیرخواهانه دست به دست چرخید و ظرف ۴ روز مهلتی که برای جمع‌آوری مبالغ در نظر گرفته شده بود، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از سوی مردم کمک‌رسانی شد. این مبالغ برای آزادسازی زندانیان هزینه شد و هلالی با انتشار پست دیگری با قدردانی از مردم، گزارشی ارائه کرد:

«به همت شما عزیزان و به لطف حضرت محمد(ص) تا روز چهارشنبه مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان جمع‌آوری شد و ۳۰ زندانی از ۱۴ شهر آزاد شدند. میانگین مدت زمان زندانی این عزیزان ۱ تا ۸ سال بوده و میانگین تعداد فرزندانشان هم بین ۱ تا ۳ بوده است.

این ۳۰ زندانی از افرادی انتخاب شده‌اند که با بازگشت به آغوش خانواده و جامعه احتمال برگشتن آن‌ها به زندان بسیار کم است و اهل خانواده و اصالت هستند.

منبع: فارس

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن