سیاسی

رهبر معظم انقلاب: بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۲ رهبر معظم انقلاب: بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تحصیل در دانشگاه‌های نظامی را یکی از با شرف‌ترین کارها برشمردند و خاطرنشان کردند: بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد.

رهبر معظم انقلاب: بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این مراسم به شرح زیر است:

– تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و باارزش‌ترین کارها است، چرا؟ چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیروهای مسلحی میشوند که امنیت کشور را تأمین میکند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.

– نیروهای مسلح به‌جز تأمین امنیت کارهای مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کارهای نیروهای مسلح ما ارائه‌ی خدمات به ملت است… هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و امثال اینها، هم در عرصه‌ی بهداشت و درمان در بخش واکسن فلج اطفال… امروز هم در زمینه‌ی مسائل کرونا حقیقتاً نیروهای مسلح در میدان‌اند… و در حوزه‌ی کمکهای معیشتی کارهای بسیار خوبی به‌وسیله‌ی نیروهای مسلح انجام میگیرد… و همچنین در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه.

این خبر تکمیل می‌شود …

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن