سیاسی

روایتی از دیدار آیت‌الله مصباح و رهبر انقلاب/ علّت اصرار به بوسیدن دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ – ۱۴:۱۲ روایتی از دیدار آیت‌الله مصباح و رهبر انقلاب/ علّت اصرار به بوسیدن دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

عضو مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطره‌ای را نقل می‌کند که در آن، آیت‌الله مصباح یزدی، علت ارادت خود به مقام معظّم رهبری و نیز اصرار به بوسیدن دست ایشان را بیان می‌کند.

روایتی از دیدار آیت‌الله مصباح و رهبر انقلاب/ علّت اصرار به بوسیدن دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: یکی از ویژگی‌های بارز مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، اظهار ارادت و عشق به رهبر معظّم انقلاب بود. آیت‌الله مصباح یزدی بارها در سخنرانی‌های خود، همه را به اطاعت محض از ولی فقیه دعوت می‌کرد.

در همین راستا، حجّت‌الاسلام محمّد عجمین از اعضای مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به نقل یکی از دیدارهای آیت‌الله مصباح یزدی با رهبر معظّم انقلاب می‌پردازد.

وی می‌گوید: «یک بار به اتفاق آیت‌الله مصباح به دیدار مقام معظّم رهبری رفته بودیم. در این دیدار، حاج آقا با اصرار، دست مقام معظّم رهبری را بوسیدند. سپس حاج آقا و مقام معظّم رهبری، مدتی همدیگر را در آغوش کشیدند و مثل دو عاشقی که گویی سال‌ها همدیگر را ندیده‌اند، یکدیگر را در بغل می‌فشردند. همه حاضران از مشاهده این صحنه منقلب شده بودند.

پس از پایان دیدار و در مسیر بازگشت از حاج آقا پرسیدم: ظاهراً روابط خیلی دوستانه‌ای با مقام معظّم رهبری دارید؟ حاج آقا تأملی کردند و فرمودند: ما از حدود ۴۰ سال پیش با هم آشنا هستیم و همدیگر را می‌شناسیم. من قبلاً هم به ایشان علاقمند بودم، امّا این اظهار علاقه و محبت را که می‌بینید، تنها به خاطر روابط دوستانه نیست. من به‌صورت جدّی و با تمام وجودم ایشان را نائب امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف می‌دانم و وقتی که اصرار می‌کنم تا دست ایشان را ببوسم، گویی دست امام زمان را می‌بوسم. این یک رابطه دوستانه و از روی رفاقت نیست، بلکه اظهار ارادت و موّدت به نایب امام زمان و ولی امر مسلمین است».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن