سیاسی

روحانی: قادر هستیم هر 50 روز یک سد مخزنی افتتاح کنیم/ برق ۳۰ میلیون مشترک کم مصرف مجانی می شود

پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۴ روحانی: قادر هستیم هر 50 روز یک سد مخزنی افتتاح کنیم/ برق ۳۰ میلیون مشترک کم مصرف مجانی می شود

رئیس جمهور گفت: آبادانی روستا یعنی حرکت در مسیر تولید؛ آبادانی روستا به معنای حرکت معکوس در زمینه مهاجرت و خدمت به مردم بسیار خوب در همه روستاهای کشور است.

روحانی: قادر هستیم هر 50 روز یک سد مخزنی افتتاح کنیم/ برق ۳۰ میلیون مشترک کم مصرف مجانی می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو اظهار داشت: از بخش نیرو و آب و برق تشکر می‌کنم چون تلاش بسیار وسیعی را به کار گرفتند و ما از این لحاظ می توانیم کشورمان را با کشور های دیگر و حتی کشورهای پیشرفته مقایسه کنیم و اینکه تقریبا همه مردم کشور ما از برق استفاده می کنند و در روستاها هم ۹۹ درصد و حتی بیشتر از آن از برق استفاده می کنند.

وی افزود: همه روستاهای دارای ۲۰ خانوار و حتی ۱۰ خانوار و در بعضی مناطق حتی روستاهای کمتر از ۱۰ خانوار دارای نعمت برق هستند، یک افتخار بزرگی برای ما هست که مردم روستای ما باید از همه نعمت‌ها و فرصت‌های اساسی مثل مردم شهر برخوردار باشند و از آب و برق و آموزش و راه و مخابرات و نفت و گاز بهره مند شوند و در همه این زمینه ها کار بسیار خوبی در این هفت سال گذشته و همچنین در سال‌های پس از پیروزی انقلاب انجام گرفته است.

وی افزود: آبادانی روستا یعنی حرکت در مسیر تولید؛ آبادانی روستا به معنای حرکت معکوس در زمینه مهاجرت و خدمت به مردم بسیار خوب در همه روستاهای کشور است.

روحانی با بیان اینکه این کار بسیار بزرگی هست که الان می توانیم اعلام کنیم که هر ۵۰ روز ما قادر هستیم یک سد مخزنی را به افتتاح برسانیم که آمار بسیار هیجان انگیزی است و باعث آبروی کشور ماست،‌گفت: اینکه هر هفته می توانیم ۳۰ روستا را به شبکه آب سالم وصل کنیم، اقداماتی که برای تصفیه آب و فاضلاب انجام می گیرد و هر ماه یک تصفیه خانه فاضلاب و هر دو ماه یک تصفیه خانه آب افتتاح می‌شود، به معنای این است که در زمینه زیرساخت و نیازمندی‌های حیاتی مردم در کشور اقدامات خوبی انجام می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه وقتی ما در یک منطقه آب و برق و گاز و راه و ارتباطات داریم به معنای این است که زیرساخت ها برای حرکت آماده شده، اظهار داشت: من خوشحال هستم که دولت مصوبه‌ای داشت و برای کسانی که جزوه خانوارهای کم مصرف هستند پاداش مناسبی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به طرح پاداش مشترکین کم مصرف برق، خاطرنشان کرد: طرحی که وزارت نیرو پیشنهاد داد و در دولت تصویب شد ۳۰ میلیون جمعیت ایران دیگر پولی را برای مصرف برقشان نخواهند و تا زمانی که کم مصرف هستند برقشان مجانی هست. این یکی از آرزوهای ما در طول سالیان دراز بود که برای مردم جزو اقشار کم درآمد و به طور طبیعی جزو اقشار کم مصرف برق هستند بتوانیم هدیه‌ای را خدمت آنها بدهیم و برق آنها مجانی شود.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن