سیاسی

روحانی: ۸۰ درصد از مبتلایان و ۷۰ درصد از فوتی‌های کرونایی کاهش یافت

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۳ روحانی: برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند

رئیس جمهور با بیان اینکه برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند، گفت: وزارت بهداشت ما به درستی این درخواست را قبول نکردند. مردم بدانند وسیله آزمایش برای شرکت های سازنده واکسن قرار نخواهند گرفت.

روحانی: برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با همکاری خوب مردم کشورمان روند، بحمد الله کاهشی بوده است و در مجموع آماری که امروز داده شد با تلاشی که در آذرماه انجام شد موجب شده ۸۰ درصد از مبتلایان و ۷۰ درصد از فوتی ها کاهش یافت.

وی ادامه داد: مناطق آبی به رنگ بندی شهرها اضافه شد و در شهرهای آبی تمامی مشاغل می‌توانند فعالیت کنند. ان شا الله وارد موج چهارم نشویم. همانطور که ماسک زدن ضروری است، عدم تشکیل اجتماعات و دورهمی هم مهم است هر یک از این حلقه ها ضعیف شود کل مدیریت را از بین ببرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: همیشه یک مثال امنیتی در ذهن من هست که الان در مورد بهداشت می زنم که اگر مراعات نکنیم هر عددی پیدا کنیم ضربدر صفر می شود و همه آثار و نتایج را از بین می برد.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم این است که ما سریعتر بتوانیم واکسن را در اختیار مردم قرار دهیم و مرجع ما برای واکسن خارجی هم سازمان بهداشت و درمان است . در واکسن داخلی اقدامات خوبی شده است ما در واکسن خارجی بیش از یک ماه و چهل روز درگیر نقل و انتقالات آن بودیم.

روحانی با بیان اینکه برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند، گفت: وزارت بهداشت ما به درستی این درخواست را قبول نکردند. مردم بدانند وسیله آزمایش برای شرکت های سازنده واکسن قرار نخواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حتما خرید و تهیه واکسن جزو اولیت‌های ما است، اظهار داشت: مردم بدانند اگر واکسن آمد معنی آن این نیست پروتکل‌ها را انجام ندهند بلکه باید چند ماه بعد آن نیز پروتکل‌ها رعایت شود تا نتیجه واکسن را ببینیم.

ادامه دارد …

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن