Categories: سیاسی

رونمایی از نخستین دستگاه سونوگرافی بومی توسط وزارت دفاع

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۳ رونمایی از نخستین دستگاه سونوگرافی بومی توسط وزارت دفاع

با حضور جانشین وزیر دفاع در بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران، نخستین دستگاه سونوگرافی بومی کشور، طراحی و ساخت متخصصان صنعت دفاعی رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، با حضور جانشین وزیر دفاع در بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران، نخستین دستگاه سونوگرافی بومی کشور، طراحی و ساخت متخصصان صنعت دفاعی رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع در مراسم رونمایی از نخستین دستگاه سونوگرافی بومی ساخت متخصصان صنعت دفاعی اظهار داشت: دستگاه سونوگرافی کالر داپلر با قابلیت های منحصر به فرد وقابل رقابت با نمونه های پیشرفته خارجی و سایر سونوگرافی های پیشرفته رنگی پرتابل از مزایای مختلفی برخوردار است.

وی نرم افزار پیشرفته و به روز با منوهای اندازه گیری و تخمین سن بارداری، به کارگیری تکنولوژی پیشرفته تصویر برداری و پردازش تصویر، نرم افزار مدیریت و ارسال اطلاعات از راه دور، سیستم کالر داپلر و پاور داپلر، صفحه نمایش ۱۵ اینچ LED با رزولوشن بالا، رنج فرکانسی از ۲.۵ تا ۱۴ مگاهرتز، وزن سبک و وضوح تصویر بالا را از ویژگی های این دسنگاه بومی پیشرفته ساخت صنعت دفاعی کشور برشمرد و گفت: این محصول به صورت سیار و ثابت قابل بهره برداری است که قابلیت سیار آن می تواند در میدان های رزم، بیمارستان های صحرایی و در مواقع بحرانی و ضروری مورد استفاده قرار گیرد.

سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده ذخیره نامحدود تصاویر بر روی هارد دیسک USB، مدهای کاری متفاوت، استفاده به صورت پرتابل و ثابت و در نهایت قابلیت اتصال به چاپگر را از مهمترین قابلیت های این دستگاه عنوان کرد و گفت: طراحی و تولید این محصول مهم که با دانش بومی و فنی متخصصان صنعت دفاعی در شرایط تحریم های ظالمانه و در شرایطی که نظام سلطه از هیچ حربه ای برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران مضایقه نمی کند، قطعاً افزایش امید، اعتماد به نفس ملی، ایجاد فرصت های شغلی و در نهایت خروج ارز را برای کشور به همراه دارد.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه این دستگاه دارای تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است گفت: ظرفیت تولید انبوه سونوگرافی داپلر در صنعت دفاعی وجود دارد و وزارت دفاع در صورت درخواست مسئولان بهداشت کشور، آماده رفع نیازهای مجموعه بهداشت و درمان کشور است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار

اخبار کسب و کار

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

استخدام کارشناس فروش در محدوده بهارستان تهران

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر…

42 دقیقه ago

استخدام مدیر برنامه ریزی تولید در شهرک صنعتی شمس آباد تهران

استخدام مهرگان شبکه آفاقمهرگان شبکه آفاق در تهران (شهرک صنعتی شمس آباد) جهت تکمیل کادر…

42 دقیقه ago

استخدام کارشناس برنامه ریزی فروش در بازارگان کالا در محدوده آرارات تهران

استخدام بازارگان کالابازارگان کالا در تهران (منطقه ۳، آرارات) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان…

42 دقیقه ago

استخدام ۴ عنوان شغلی در تهران و سیستان و بلوچستان

یک شرکت معتبر با بیش از 30 سال سابقه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی…

42 دقیقه ago

استخدام پشتیبان فروش در موسسه دنیای فرهیختگان علیین ایرانیان در ۳۱ استان

استخدام موسسه دنیای فرهیختگان علیین ایرانیان موسسه دنیای فرهیختگان علیین ایرانیان جهت تکمیل کادر خود…

42 دقیقه ago

استخدام کارشناس فنی و اجرایی در مهندسی مشکین حلقه در تهران و البرز

استخدام مهندسی مشکین حلقه مهندسی مشکین حلقه جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران…

5 ساعت ago