سیاسی

رونمایی از نشریه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با عنوان «انتخاب درست»

يکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۷:۲۶ رونمایی از نشریه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با عنوان «انتخاب درست»

از شماره هشتم نشریه بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با موضوع "انتخاب درست" در خبرگزاری فارس برگزار رونمایی شد.

رونمایی از نشریه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با عنوان «انتخاب درست»

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از شماره هشتم نشریه بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با موضوع "انتخاب درست" در این خبرگزاری برگزار شد.

در این نشست که با حضور سردار اسماعیل کوثری برگزار شد، عنصر جهاد به عنوان یکی از ویژگی‌های لازم برای کاندیدای درست انتخابات 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از سویی برای انضمامی‌تر شدن و قابل‌درک شدن این عنصر، سبک مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی کوثری تبیین شد.

کوثری از بعد شناختی و معرفتی به دو ویژگی اشاره کرد که در مدیریت‌های کلان اجرایی بسیار مهم و در دوره‌های اخیر ریاست‌جمهوری نیز خلاء آن‌ها بسیار عیان و دردآور بوده است.

آشنایی با چارچوب‌ها، مسائل و اقتضائات نظام اسلامی و اعتقاد راسخ به این مبانی، اصول دو ویژگی‌ راهبردی در سطح معرفتی بود که کوثری مورد تأکید قرار داد.

عدم نفاق و دورویی در برخورد با این اقتضائات قبل و بعد از کاندیداتوری و کسب قدرت، هزینه دادن و ایثارگری و نه سواری گرفتن و کیسه دوختن، پیشتازی در تکیه به عناصر قدرت داخلی از جمله ویژگی‌های رفتاری‌ فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان دفاع مقدس بوده که به بیان کوثری اگر در صحنه مدیریت اجرایی کشور نیز وارد شود می‌تواند تغییرات قابل توجهی را در جهت رسیدن به آرمان‌های انقلاب و بهبود فضای، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور رقم بزند.

گفتنی است بخش اول این نشست با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی و نحوه عملکرد و ضعف‌های دولت فعلی پایان یافت و قرار شد بخش دوم این موضوع در جلسات آتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در حاشیه این نشست نیز از شماره 8 نشریه بازاریابی سیاسی که از زوایای مختلف به موضوع "انتخاب درست" پرداخته است رونمایی شد.

کوثری در این قسمت ضمن تقدیر از انتشار این نشریه و ایده انتخاب درست، کمک بر تبیین هرچه بهتر این موضوع و جلوگیری از تردیدافکنی و اصلی کردن مسائل فرعی در آستانه انتخابات که آسیب تبلیغات انتخاباتی گروه‌های خاصی است، تأکید کرد.

علاقه مندان جهت در یافت این نشریه می توانند به این آدرس https://rushda.ir/?p=8429 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن