ورزشی

رونمایی از ۱۲تیم صعودکننده به دور نهایی انتخابی جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا/ ایران و ژاپن در سید یک، صعود ویتنام و لبنان به مرحلۀ آخر!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 01:00 منتشر شده در مورخ: 1400/03/26 شناسه خبر: 1743450 با اتمام مسابقات مرحلۀ دوم؛ رونمایی از ۱۲تیم صعودکننده به دور نهایی انتخابی جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا/ ایران و ژاپن در سید یک، صعود ویتنام و لبنان به مرحلۀ آخر! رونمایی از ۱۲تیم صعودکننده به دور نهایی انتخابی جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا/ ایران و ژاپن در سید یک، صعود ویتنام و لبنان به مرحلۀ آخر! تکلیف ۱۲ تیم صعودکننده به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرحله دوم انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به اتمام رسید و ۱۲ تیم موفق شدند جواز حضور در دور نهایی انتخابی جام جهانی را کسب کنند و در کنار آن صعود خود به جام ملت‌های چین را نیز مسجل کنند.

در هشت گروهی که مسابقاتش به انجام رسید؛ به جز قطر که میزبان جام جهانی است و در دور نهایی انتخابی حضور ندارد این هفت تیم (سوریه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، ایران، امارات و عربستان) سرگروه شدند و به دور نهایی رسیدند. همچنین تیم های عمان، چین، عراق، ویتنام و لبنان هم به عنوان بهترین تیم‌های دوم به مرحله نهایی انتخابی و جام ملت‌ها صعود کردند.

سید یک: ایران – ژاپن

سید ۲: کره جنوبی – استرالیا

سید ۳: عربستان – عراق

سید ۴: امارات – چین

سید ۵: سوریه – عمان

سید ۶: ویتنام – لبنان

گفتنی است، قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر روز پنجشنبه ۲۴ ژوئن(۳ تیرماه) به میزبانی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1743450 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن