اجتماعی

رونمایی از ۴ محصول پلیمری/ اهدای ۲ میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۳ رونمایی از ۴ محصول پلیمری/ اهدای ۲ میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از اعطای ۲ میلیون بسته بهداشتی برای عرضه به داوطلبان کنکور سراسری توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

رونمایی از ۴ محصول پلیمری/ اهدای ۲ میلیون بسته بهداشتی برای داوطلبان کنکور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس صبح امروز آیین رونمایی از چهار محصول پلیمری جدید دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام از جمله mbs پتروشیمی قائدبصیر و اهدای حواله دو میلیون بسته بهداشتی ضدکرونایی برای داوطلبان و مجریان آزمون سراسری دانشگاهها ، با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام در لارک تهران برگزار شد.

محمد مخبر در این مراسم با اشاره به دستاوردهای جدید ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امروز با رونمایی از چهار محصول جدید در حوزه دانش بنیان، ۶۴ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی صورت خواهد گرفت و ۳۰۰ شغل جدید نیز ایجاد میشود.

مخبر افزود: با تولید محصول MBS که در صنایع لوازم خانگی وصنایع بسته‌بندی دارویی و غذایی، تولید لوله و اتصالات، پی‌وی‌سی، پروفیل، پنجره، پوشش محافظ تلفن همراه و بسیاری از حوزه‌های صنعتی و تولیدی کارایی بسیاری دارد و تا امروز جزو مواد وارداتی بود و بدلیل شرایط تحرمی تأمین آن با مشکل روبرو بود ، اقدام مهمی دراین عرصه به وقوع پیوسته و خبر خوبی برای تولیدکنندگان این صنعت به حساب می‌آید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به تولیدات پتروشیمی در این مجموعه، یادآور شد:در حال حاضر در شرکت‌های زیر مجموعه ستاد اجرایی، ۳.۳ میلیون تن محصولات پتروشیمی تولید میشود.

وی با اشاره به اهدای ۲ میلیون بسته بهداشتی به وزارت علوم نیز گفت: باتوجه به تصمیم دولت برای برگزاری آزمون سراسری مراکز آموزش عالی و به منظور کاهش دغدغه خانواده های داوطلبان کنکور، 2 میلیون بسته شامل ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده تک‌نفره برای استفاده این عزیزان تولید و آماده کرده‌ایم که با هماهنگی وزارت علوم توزیع این بسته‌ها درسراسر کشور آغاز شده است.

در ادامه مراسم، منصور غلامی؛ وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با تشکر از اقدامات جهادی ستاد اجرایی فرمان امام و ورود به عرصه دانش بنیان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام شرایط خوبی را برای جوانان صاحب ایده و اندیشه‌های مبتنی بر دانش فراهم کرده است.

وزیر علوم افزود: حضور ستاد اجرایی درعرصه‌های مختلف،هم برای جامعه تولیدوصنعت و هم برای مردم بسیار امیدبخش است و گره‌های بزرگی از کشور را حل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از اقدامات جهادی دکتر مخبر و همکارانشان بویژه درایام کرونا قدردانی میکنم.

وی با اشاره به تصمیم دولت برای برگزاری کنکور سراسری در زمان مشخص شده گفت: در روزهای برگزاری آزمون، در هنگام ورود داوطلبان و مراقبان به جلسه آزمون، بسته‌های بهداشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را توزیع خواهیم کرد.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین پتروشیمی قائد بصیر و پژوهشگاه پلیمر ایران منعقد شد.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن