اجتماعی

رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۲:۲۳ رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است

مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است، گفت: فضای قوه قضاییه با قبل بسیار فرق کرده است.

رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس در پی صدور حکم منع تعقیب مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت که چندی قبل رسانه وی از سوی هیات نظارت بر مطبوعات توقیف و پرونده او به دادسرای تهران ارسال شده بود، این مدیر رسانه‌ای، تحول در نگرش دستگاه قضایی به مقوله رسانه را مورد تقدیر قرار داد.

محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت با اعلام خبر صدور حکم منع تعقیب خود از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه با قدردانی از رییس قوه قضاییه و دادستان تهران در رسیدگی سریع به پرونده، گفت: شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه خیلی سریع مدارک را بررسی و به پرونده رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است، افزود: فضای قوه قضاییه با قبل بسیار فرق کرده است.

مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت بیان داشت: قاضی سراج، نماینده قوه قضاییه درهیات منصفه مطبوعات پس از اینکه در جریان جزییات ماجرا قرار گرفت و مدارک را مطالعه کرد، پرونده را شخصا پیگیری نمود.

وی تاکید کرد: معتقدم نوع نگاه به مطبوعات در دادسرای فرهنگ و رسانه تغییر کرده است و قضات خوبی در این دادسرا در منصب قضاوت نشسته‌اند.

سعدی با انتقاد از ایفای نقش وزارت ارشاد در جریان پرونده خود تصریح کرد: معاونت مطبوعاتی باید با دید بازتری به موضوع پرونده نگاه می‌کرد.

سخنگوی قوه قضاییه شانزده مرداد ماه سال جاری سیاست قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات را سیاست توام با مدارا و بررسی‌های کارشناسی و غیرسختگیرانه اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن