ورزشی

زارع: امیدوارم در المپیک هم طلا بگیرم/ وجود طاهری برایم انگیزه بود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 02:36 منتشر شده در مورخ: 1400/03/20 شناسه خبر: 1741773 هر تصمیمی کادر فنی بگیرد، مطیع هستم زارع: امیدوارم در المپیک هم طلا بگیرم/ وجود طاهری برایم انگیزه بود زارع: امیدوارم در المپیک هم طلا بگیرم/ وجود طاهری برایم انگیزه بود آزادکار کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم گفت: امیدوارم در المپیک توکیو هم طلا کسب کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین زارع آزادکار سنگین وزن ایران پس از کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توانستم در مسابقات رنکینگ لهستان خوش بدرخشم. بعد از چند ماه تمرین زیر نظر کادر فنی توانستم کشتی‌های خوبی بگیرم.

آزادکاران کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ادامه داد: برای این مسابقات زحمت زیادی کشیدم تا بتوانم پیراهن تیم ملی را برای بازی‌های المپیک توکیو بر تن کنم. از کادرفنی و دوست خوبم امین طاهری تشکر می‌کنم که در این چند وقت وجود او برایم انگیزه بود تا از تمرینات پا پس نکشم. زارع خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که کادر فنی و رئیس فدراسیون از این پس برایم بگیرند، مطیع هستم. امیدوارم در بازی‌های توکیو که مهمترین هدف من است کشتی‌های خوبی بگیرم تا مدال طلا را برای مردم کشورم کسب کنم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1741773 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن