سیاسی

زارع: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت به دلیل برخی اشکالات به کارگروه ارجاع شد

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ – ۱۹:۳۶ زارع: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت به دلیل برخی اشکالات به کارگروه ارجاع شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از ارجاع مصوبه این کمیسیون درباره سهام عدالت به دلیل وجود برخی اشکالات به کارگروه تخصصی خبر داد.

زارع: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت به دلیل برخی اشکالات به کارگروه ارجاع شد

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت به دلیل وجود ایرادات به کارگروه تخصصی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه افزود: این موضوع به دلیل برخی ایرادات وارد دانسته شده به آن و به منظور رفع این ایرادات بنا شد تا برای رسیدگی به کارگروه تخصصی ارجاع شود.

عصر امروز حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس خبر داده بود که اعضای کمیسیون امروز با مصوبه خود دولت را مکلف کردند تا به ۷ میلیون ایرانی سهام عدالت واگذار کند.

وی افزود: این مصوبه شامل حال ۷ میلیون ایرانی می‌شود و تمام کسانی را که ثبت نام کرده‌اند و سهام عدالت به آنها واگذار نشده و چه کسانی که ثبت نام نکرده‌اند را نیز شامل می شود در برمی‌گیرد.

به گزارش فارس؛ مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن