سیاسی

زحمات شهیدان طهرانی مقدم و سلیمانی، امروز معادله قدرت را به ضرر صهیونیست‌ها تغییر داده است

پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۹:۵۴ زحمات شهیدان طهرانی مقدم و سلیمانی، امروز معادله قدرت را به ضرر صهیونیست‌ها تغییر داده است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: امروز با پرده‌برداری از زحماتی که در سالیان متمادی شهیدان طهرانی‌ مقدم و سلیمانی متحمل شده‌اند و نیز با پایداری مقاومت فلسطین، معادله قدرت و وحشت به ضرر رژیم صهیونیستی رقم خورده است.

زحمات شهیدان طهرانی مقدم و سلیمانی، امروز معادله قدرت را به ضرر صهیونیست‌ها تغییر داده است

علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تحولات روزهای اخیر در منطقه به ویژه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اظهار داشت: به نظر می‌رسد جهت معادلات در منطقه همچنان ثابت است و آن نیز اضمحلال رژیم صهیونیستی و حرکت به سمت ایجاد یک نظم جدید بر مبنای اراده ملت‌هاست و در این مسیر، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و کوتاه شدن دست نظام سلطه از منابع منطقه و سرنوشت ملت‌ها رقم می‌خورد.

وی افزود: اتفاقاتی که در روزهای اخیر در جریان تهاجم‌های جدید رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی صورت گرفته، دور جدیدی از تنش‌ها را رقم زده که حکایت از شدت گرفتن تحولات منطقه به نفع ملت‌ها دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: در انتفاضه‌های قبلی شاهد وجود حداقل‌هایی از امکانات در دست مردم مقاوم فلسطین بودیم، اما امروز و با پرده‌برداری از زحماتی که در سالیان متمادی شهیدان طهرانی‌ مقدم و سلیمانی متحمل شده‌اند و نیز با پایداری مقاومت فلسطین و مردم رشید این سرزمین، معادله قدرت و وحشت به ضرر رژیم صهیونیستی رقم خورده است.

مجاهدت‌های غزه، باعث به میدان آمدن کرانه باختری شده است

زاکانی با تأکید بر اینکه تحولات روزهای اخیر در فلسطین نشان می‌دهد که دوران بزن در رو رژیم صهیونیستی تمام شده است، گفت: شکست سخت این رژیم در جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 روزه و 8 روزه غزه و دیگر صحنه‌های مواجهه با نیروهای مجاهد در غزه، باعث شده است تا کرانه باختری نیز خیلی جدی‌تر به میدان اثرگذاری در این تحولات و مبارزه علیه رژیم اشغالگر قدس وارد شود.

وی ادامه داد: رژیمی که بر پایه منافع نامشروع و اشغالگری شکل گرفته، امروز نیز در درون خودش دچار اضمحلال شده و حتی از تشکیل کابینه نیز ناتوان است و این ناشی از مقاومت اسلامی مردم فلسطین است که حالا مجهز به امکانات جدید شده‌اند و معادله قدرت را تغییر داده‌اند و اتفاقات روشن‌تری نیز در آینده رقم خواهد خورد.

ننگ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر دامن دولت‌های اسلامی خواهد ماند

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه در روزهای اخیر در فلسطین اشغالی می‌گذرد، دوباره این حقیقت را اثبات می‌کند که در مواجهه با ظالم، راهی جز قدرتمند شدن برای احقاق حق وجود ندارد و ما نیز با توجه به این واقعیت، یک پیوستگی قلبی و ایمانی با این مردم داریم و از آنها حمایت می‌کنیم تا پرونده درنده‌خویی رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان بسته شود.

وی تصریح کرد: حداقل وظیفه کشورهای اسلامی نیز در این شرایط این است که به صورت عملی از انتفاضه حمایت کنند و البته دولت‌های حاکم بر کشورهای اسلامی مراقب باشند که ننگ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر دامن آنها خواهد ماند، آن هم در حالی که دیگر اثری از این رژیم نامشروع نخواهد ماند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن