اجتماعی

زمان افتتاح ایستگاه مترو برج میلاد اعلام شد

پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۳ زمان افتتاح ایستگاه مترو برج میلاد اعلام شد

مدیرعامل شرکت‌ مترو تهران از افتتاح و بهره‌برداری ایستگاه مترو برج میلاد طی هفته آینده خبر داد.

زمان افتتاح ایستگاه مترو برج میلاد اعلام شد

علی امام مدیرعامل شرکت‌ مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام راه‌اندازی ایستگاه مترو برج میلاد اظهار داشت: از ابتدای امسال در تلاش بودیم که اول شهریور ایستگاه مترو برج میلاد افتتاح شود ولی به دلیل اینکه منابع اوراق مشارکت سال 97 دیر آزاد شد و با تأخیر به دست‌مان رسید، تزریق مالی به پیمانکاران نیز با تأخیر صورت گرفت.

وی افزود:‌ برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که بهره‌برداری از ایستگاه مترو برج میلاد قبل از شروع پاییز انجام گیرد و طی هفته آینده محقق شود.

مدیرعامل شرکت‌ مترو تهران خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که طی 6 ماهه دوم امسال 12 ایستگاه مترو در پایتخت راه‌اندازی شود که ایستگاه برج میلاد در خط 7 اولین ایستگاهی است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

امام بیان داشت: همچنین قبل از پایان شهریور ورودی ایستگاه مهدیه در خط 7 افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران همچنین درباره سرانجام پروژه پایانه شهید کلاهدوز گفت: پروژه پایانه شهید کلاهدوز در زمینی به مساحت 16 هکتار در حال ساخت است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان داشت: این پروژه شامل 3 فاز است، که فاز یک آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر عملیات عمرانی فاز دوم شامل بخش تعمیرگاهی در حال اجرا است و در تلاشیم تابستان سال آینده فاز نهایی را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن