فرهنگ و هنر

زندگی های لاکچری در قلب تهران موضوع یک مستند شد

کیوان امجدیان

امجدیانگفت: ناگفته نماند این روزها در شبکه های معاند خارج از کشور مدام روی لاکچری بازی در قلب تهران مانور داده می شود و نگاهی سیاسی به آن نگاه می شود.

به گزارش مشرق، کیوان امجدیان تهیه کننده و کارگردان این مجموعه مستند در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مدیران شبکه سه سیما از جمله آقای فروغی مدیر شبکه، با ضریب دادن به این موضوع، خیلی کمک کردند تا کار سریع تر و بهتر جلو برود. اگرچه کار کردن درباره موضوع مهمی مثل سبک زندگی فقط بر عهده صدا و سیما نیست اما تا به امروز پرچم داری کار فرهنگی در این حوزه با صدا و سیما بوده است و شاید بقیه دستگاه ها و نهادها یا سازمان ها آن چنان که باید و شاید در این زمینه کار نکرده اند…

وی افزود: این 7 قسمت در واقع اولین فصل این مجموعه است که در آن تلاش شده تا با تفکیک معنای ثروت حلال از پول های بادآورده به بحث مانور تجمل و تضاد و تفاوت سبک زندگی غربی با زندگی ایرانی اسلامی پرداخته شود و اگر امکانات تهیه و ساخت فصول بعدی فراهم شود به سرعت کار را ادامه داده و به واکاوی چیستی و چرایی به وجود آمدن و راه حل برون رفت از این آفت و مشکل خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

جشنواره «هنر زنده است» برای زنده کردن موقعیت سیاسی وزیر جوان برگزار می‌شود؟

امجدیان تاکید کرد: ناگفته نماند این روزها در شبکه های معاند خارج از کشور مدام روی لاکچری بازی در قلب تهران مانور داده می شود و نگاهی سیاسی به آن نگاه می شود. چون ما علی رغم تاکیدات رهبری نتوانسته ایم آن طور که باید و شاید از نگاه خود به این مجموعه به این موضوع بپردازیم و آن را رها کرده‌ایم.

فصل اول از مجموعه طبقه ۱ در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال تولید است. در این مجموعه مستند به مباحثی از جمله «کارکردی که سلبریتی ها در ترغیب مردم به تجمل گرایی دارند»، «لاکچری بازی روی ابرهای مجازی»، «قمار و شرط بندی»، «مسیر رسیدن به زندگی لاکچری»، «تجمل گرایی پیش درآمد لاکچری بازی»، «سینمای جهان در خدمت تجمل‌گرایی» و موارد دیگر از این دست پرداخته می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته این هفت قسمت، فصل اول از مجموعه مستند طبقه یک است که در صورت مهیا شدن شرایط ساخت، فصول بعدی آن ساخته خواهد شد. مجموعه فصل ۱ پس از ساخت روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

منبع: فارس

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن