سیاسی

سؤال از سلطانی‌فر درباره قرارداد ویلموتس فردا در مجلس اعلام وصول می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۶ سؤال از سلطانی‌فر درباره قرارداد ویلموتس فردا در مجلس اعلام وصول می‌شود

رئیس کمیته تربیت ‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سؤالم از وزیر ورزش درباره قرارداد ویلموتس در نشست علنی فردای مجلس اعلام وصول می‌شود و در صورتی که سلطانی‌فر در این باره قصوری داشته باشد به سمت جمع‌آوری امضا برای استیضاح خواهم رفت.

سؤال از سلطانی‌فر درباره قرارداد ویلموتس فردا در مجلس اعلام وصول می‌شود

احمد راستینه نماینده شهر کرد و رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریمه 6 میلیون و 137 هزار یورویی فیفا درباره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: متأسفانه عقد قرارداد با این مربی ایرلندی بدون پشتوانه حقوقی بوده و موجب تضییع حقوق بیت‌المال شده است لذا برای دفاع از حق مردم به هیچ‌وجه کوتاه نخواهم آمد.

وی افزود: برای پیگیری این موضوع با وزیر ورزش تلفنی صحبت کرده‌ام اما سلطانی‌فر معتقد است فیفا در این باره در حق ایران اجحاف کرده اما وزارت ورزش و جوانان باید پاسخ دهد چرا در تنظیم قرارداد با ویلموس شرایط باج‌خواهی و سواستفاده این مربی ایرلندی و برخی دیگر از افراد را فراهم کرده است.

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع جریمه میلیون یورویی فیفا در قرارداد ویلموتس را در کمیسیون اصل 90 به صورت جدی بررسی خواهیم کرد ضمن اینکه بنا دارم از ظرفیت تمامی دستگاه‌های نظارتی در این باره استفاده کنم.

نماینده شهرکرد تصریح کرد: سؤال از وزیر ورزش و جوانان را در این باره مطرح کرده‌ام که در نشست علنی فردای مجلس اعلام وصول خواهد شد و در صورتی که سلطانی‌فر در این باره قصوری داشته باشد به سمت جمع‌آوری امضا برای استیضاح او خواهم رفت.

این نماینده مجلس افزود: مجلس برای پیگیری حقوق بیت‌المال بسیار جدی است و اجازه سواستفاده به هیچکس را نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن