سیاسی

ساعدی: شفافیت آراء موجب جلوگیری از پنهان‌کاری و لابیگری‌های پشت پرده می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ – ۰۲:۵۴ ساعدی: شفافیت آراء موجب جلوگیری از پنهان‌کاری و لابیگری‌های پشت پرده می‌شود

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: شفافیت در آراء و تمصمیات موجب جلوگیری از پنهان‌کاری و لابیگری‌های پشت پرده شده و باعث می‌شود مردم بدانند نماینده آنها جزو کدام گروه، دسته و طیف سیاسی است.

ساعدی: شفافیت آراء موجب جلوگیری از پنهان‌کاری و لابیگری‌های پشت پرده می‌شود

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شفافیت آراء باعث می‌شود تا مردم بدانند نمایندگان آنها که درواقع به وکالت از مردم تصمیم می‌گیرند چه رایی را می‌دهند.

وی افزود: شفافیت آراء باعث می‌شود مردم دقیقا متوجه شوند که نماینده آنها جزو کدام دسته و گروه سیاسی است و چه خطی را در این زمینه دنبال می‌کند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین این شفافیت آراء باعث می‌شود تا جلوی اتخاذ مواضع و تصمیمات مختلف و به نوعی نفاق در تصمیمات و مواضع گرفته شود و این گونه نباشد که یک نماینده هر روز بخواهد با توجه به تغییر شرایط خط خود را تغییر دهد.

ساعدی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها شفافیت در آراء و تصمیمات باعث می‌شود که جلوی پنهان‌کاری‌ها از مردم و لابیگری‌های پشت پرده گرفته شود و مردم به طور شفاف در جریان امور در بحث تصمیمات قرار گیرند.

وی افزود: گرچه امروز شفافیت آراء در مجلس شورای اسلامی مطرح شده اما این موضوع در قوای مجریه و قضائیه نیز باید پیاده‌سازی شود و جز در موارد امنیتی که مصلحت کشور ایجاب می‌کند، سایر امور به اطلاع مردم برسد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: شفافیت در قوای سه گانه موجب اعتبار بیشتر این قوا و همچنین اعتماد بیشتر مردم به حرف قوه می‌شود و مانع از ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن