اجتماعی

ساماندهی بیش از 10 هزار دستفروش به دلیل شرایط کرونایی پایتخت

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۳ ساماندهی بیش از 10 هزار دستفروش به دلیل شرایط کرونایی پایتخت

عضو شورای شهر تهران از ساماندهی بیش از 10 هزار دستفروش جهت پیشگیری از انتقال کرونا و بهبود وضعیت اقتصادی دستفروشان در پایتخت خبر داد.

ساماندهی بیش از 10 هزار دستفروش  به دلیل شرایط  کرونایی پایتخت

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،درباره برنامه‌های مدیریت شهری جهت ساماندهی دستفروشان در شرایط کرونایی پایتخت‌، اظهار داشت:‌کرونا پدیده‌ای است که در حال حاضر مشخص نیست تا چه زمانی شیوع خواهد داشت و به نوعی مهمان ناخوانده شهرهای مختلف از جمله تهران است.

وی افزود:بر همین اساس باید برنامه‌ریزی‌ها به صورت بلند مدت و نه موقت و کوتاه مدت انجام گیرد. لذا ساماندهی دستفروشان در این شرایط کرونایی قطعا باید با نگاه بلندمدت باشد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا دو بار بسته کمک معیشتی با همکاری بنیاد مستضعفان به برخی از دستفروشان شناسامه دار تهران ارائه شد ولی در حال حاضر به دلیل ادامه دار شدن کرونا باید اقداماتی اساسی جهت کمک به این افراد انجام داد. به صورتی که هم اشتغال این افراد دچار آسیب نشود و هم فعالیت‌شان عامل انتقال ویروس کرونا نباشد.

‌نوری با اشاره به برخی مخالفت‌ها با تعطیلی بازار روز خاوران در منطقه 15 که محل فعالیت برخی از دستفروشان پایتخت بود، گفت: تمهیداتی برای فعالیت این افراد در محدوده‌های جدید در نظر گرفته شد. در کنار این موضوع شرکت ساماندهی مشاغل، ساماندهی بیش از 10 هزار دستفروش در پایتخت را در دستور کار قرار داده و بر این اساس حمایت‌ها از جمله محل اشتغال دستفروشان در پایتخت ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن