ورزشی

سامبو قهرمانی آسیا| سعیدی مدنی نقره‌ای شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 21:12 منتشر شده در مورخ: 1400/03/15 شناسه خبر: 1740629 سامبو قهرمانی آسیا| سعیدی مدنی نقره‌ای شد سامبو قهرمانی آسیا| سعیدی مدنی نقره‌ای شد نماینده وزن ۸۸ کیلوگرم ایران در رقابت های سامبو قهرمانی آسیا با وجود نمایشی قابل قبول در فینال، به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، رقابت های قهرمانی آسیا سامبو، که از روز گذشته ۱۴خرداد ماه به میزبانی تاشکند آغاز شده بود، امروز شنبه، با برگزاری مبارزات روز دوم پیگیری شد و محمد سعیدی مدنی، نماینده ایران در وزن ۸۸ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت.

وی در گام نخست، حریف قدرتمندی از قزاقستان را با اقتدار از پیش رو برداشت، سپس در دور بعد مقابل ورزشکاری از افغانستان به برتری دست یافت و به جمع ۴ بازیکن برتر مسابقات پیوست. مدنی در مرحله پای فینال، نماینده تاجیکستان را که ۲ مدال رقابت های قهرمانی جهان در کارنامه دارد، نیز مغلوب قدرت بدنی بالای خود کرد و جواز حضور در فینال را به دست آورد. نماینده وزن ۸۸ کیلوگرم ایران مقابل نماینده ازبکستان، در مرحله فینال نیز مبارزه ای تماشایی داشت اما در نهایت باخت را پذیرفت و به نشان ارزشمند نقره این دوره از رقابت ها دست یافت. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1740629 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن