سیاسی

سامه یح : توافق امارات با رژیم صهیونیستی تنها یک خوش خدمتی برای ترامپ در آستانه انتخابات آمریکا است

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۰:۵۶ سامه یح : توافق امارات با رژیم صهیونیستی تنها یک خوش خدمتی برای ترامپ در آستانه انتخابات آمریکا است

نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: توافق امارات و رژیم صهیونیستی هیچ سودی برای این دو رژیم رو به زوال ندارد و این اقدام آنها تنها خوش‌خدمتی به ارباب‌شان ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

سامه یح : توافق امارات با رژیم صهیونیستی تنها یک خوش خدمتی برای ترامپ در آستانه انتخابات آمریکا است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس همایون سامه یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه کلییمان ایران توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند، تصریح کرد: توافق امارات و رژیم صهیونیستی هیچ سودی برای آنها ندارد بلکه خوش‌ خدمتی این دو رژیم رو به زوال برای ارباب‌شان ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

متن بیانیه نماینده کلیمیان ایران در این باره به شرح زیر است:

جامعه ایرانیان کلیمی ضمن محکوم نمودن توافق عادی سازی روابط بین امارات متحده‌عربی و رژیم منفور صهیونیستی اعلام می‌دارد این نمایش نخ‌نما و مضحک، نه تنها به نفع رژیم های رو به زوال صهیونیستی و امارات متحده نمی‌باشد بلکه این سناریوی خائنانه، صرفا یک شوی تبلیغاتی جهت خوش‌خدمتی به ارباب خود، ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است چنان که گویی، این دو رژیم عملاً به ستاد تبلیغاتی ترامپ تبدیل شده اند.

از دیگر اهداف این توافق، عملیاتی نمودن معامله شکست خورده و به اصطلاح طرح صلح قرن می باشد. آنچه مسلم است برخلاف ادعای واهی و ساده‌لوحانه مقامات امارات متحده عربی، با توجه به خوی استکباری و غاصبانه رژیم صهیونیستی، عملیات الحاق سرزمین های اشغالی کماکان ادامه خواهد داشت.

از سویی دیگر، نامگذاری این توافق مزدورانه به نام مقدس حضرت ابراهیم علیه السلام نیز یکی دیگر از رفتارهای مکارانه رژیم صهیونیستی است که افکار عمومی را از یک توافق سیاسی به مسائل مذهبی و دینی سوق دهد آن هم در حالی که حکومت لائیک و غاصب صهیونیستی، آشکارا خود را به هیچ عنوان پایبند به دستورات دینی حضرت موسی کلیم‌الله ندانسته و از اساس به آموزه های الهی و جاودان تورات مقدس هیچ اعتقادی ندارد که اگر غیر از این بود، اوضاع ملت مظلوم فلسطین چنین نبود.

جامعه ایرانیان کلیمی ضمن اعلام وفاداری به منویات مقام معظم رهبری، فرمایشات ارزشمند و راهگشای ایشان را در خصوص رژیم صهیونیستی، فصل الخطاب دانسته و ایمان دارد این توافق چیزی جز خیانتی عظیم علیه ملت فلسطین نمی باشد و از هرگونه اقدام در جهت دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین به ضرس قاطع، پشتیبانی و حمایت خواهد نمود.
دکتر همایون سامه یح نجف‌آبادی
نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن