سیاسی

سبک زندگی باید در تراز حاکمیت تغییر یابد؛ این تغییر با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی محقق می‌شود

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۴ سبک زندگی باید در تراز حاکمیت تغییر یابد؛ این تغییر با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی محقق می‌شود

عضو هیات علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف اسلامی با بیان اینکه سبک زندگی، صرفاً در حجاب بانوان خلاصه نمی‌شود، گفت: سبک زندگی باید در تراز حاکمیت هم تغییر یابد و این تغییر با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی محقق می‌شود.

سبک زندگی باید در تراز حاکمیت تغییر یابد؛ این تغییر با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، از سوی انجمن علمی انقلاب و با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در محل موزه عبرت برگزار شد.

در این نشست، نیّره قوی عضو هیات علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف اسلامی مفهوم‌شناسی، روش‌‌شناسی و ماهیت‌شناسی بیانیه گام دوم را حائز اهمیت دانست و گفت: مفهوم سبک زندگی، دال مرکزی و پیشران بیانیه گام دوم ا‌ست.

وی با بیان اینکه از منظر رهبر انقلاب، آرمان انقلاب حرکت به‌سمت سبک زندگی تراز است، گفت: سبک زندگی تراز از این منظر، حیات طیبه است که هرچیزی که یک فرد برای زندگی به آن نیاز دارد، وجود دارد.

قوی ادامه داد: از مبارزه گرفته تا نشاط و تفریح و… همه در سبک زندگی قابل تعریف است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی، صرفاً در حجاب بانوان خلاصه نمی‌شود، گفت: سبک زندگی باید در تراز حاکمیت هم تغییر یابد و این تغییر با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی محقق می‌شود.

عضو هیات علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف اسلامی، توجه به منظومه اندیشه رهبر انقلاب را ضروری دانست و گفت: نباید صرفاً به یک جمله رهبر انقلاب بسنده کنیم، بلکه باید بررسی کنیم ببینیم در سایر بیانات ایشان، مقصود از جمله‌ای که گفته شده چیست.

قوی، در ادامه وضعیت گروه‌های آموزشی دانشگاه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بسیاری از مدیران گروه‌های آموزشی، افراد متعبد و گوش به فرمان خودشان را در کنار خودشان قرار می‌دهند و به شایسته‌سالاری توجهی ندارند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن