سیاسی

ستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان نوآوری را در حوزه دفاعی به ارمغان می‌آورند

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ – ۰۴:۰۶ ستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان نوآوری را در حوزه دفاعی به ارمغان می‌آورند

معاون عملی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش چشمگیر است،‌ گفت:‌ شرکت‌های دانش بنیان نوآوری را در حوزه دفاعی به ارمغان می آورند.

ستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان نوآوری را در حوزه دفاعی به ارمغان می‌آورند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه رونمایی از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: شاهد اتفاقات خوبی در نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش بودیم.

او ادامه داد: در بخش تجهیزات دفاعی بازار بسیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان است و تکنولوژی های شرکت های دانش بنیان می تواند در زندگی روزمره مردم دیده شود.

ستاری افزود: در نمایشگاه نیروی دریایی ارتش در حوزه های آی تی، مخابراتی، ساخت قطعات شاهد تجهیزات جدید و به روزی بودیم و از این پیشرفت ها بسیار خرسندیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره بهره مندی صنایع دفاعی در حوزه دانش بنیان، گفت: این یک تغییر راهبردی است و کارخانه جات زیادی در حوزه نظامی داریم که زیر مجموعه ارگان های نظامی مختلف در حال فعالیت هستند.

او با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نوآوری را در حوزه دفاعی به ارمغان می آورند، ادامه داد: بسیاری از این روش ها در حوزه غیر دفاعی و زندگی روزمره مردم استفاده می شود.

ستاری با تاکید بر اینکه نوآوری ها در بالا بردن بنیه دفاعی کشور موثر است، خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان توانایی دارند تا محصولات دفاعی را با نوآوری جدید برای کشور بسازند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن