اجتماعی

سرانجام املاک واگذار شده شهرداری تهران/افزایش هزار میلیاردی اوراق مشارکت

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۴ سرانجام املاک واگذار شده شهرداری تهران/افزایش هزار میلیاردی اوراق مشارکت

رئیس شورای شهر تهران از افزایش هزار میلیاردی استفاده از اوراق مشارکت جهت توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت خبر داد و گفت:‌ سرانجام املاک واگذار شده شهرداری تهران به زودی مشخص می‌شود.

سرانجام املاک واگذار شده شهرداری تهران/افزایش هزار میلیاردی اوراق مشارکت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صحن امروز یک فوریت لایحه واگذاری اموال منقول و غیرمنقول به تصویب رسید و این مسأله یکی از موضوعاتی است که از 3سال پیش در شورای شهر مدنظر قرار گرفته ولی به دلیل تغییر شهرداران پایتخت تحقق آن با تأخیر همراه شده بود.

وی افزود: حدود 200 ملک واگذاری آنها مطرح است که درباره 800 مورد از این املاک حساسیت وجود دارد که گزارش مربوطه بلاخره ارسال شد و به زودی بررسی‌های لازم در کمیسیون‌های شورای شهر انجام می‌گیرد و نتیجه اعلام خواهد شد که کدام املاک نباید در اختیار افراد باشد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در صحن امروز شورای شهر اعتراض فرمانداری به یکی از مصوبات شورای شهر درباره ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذی‌حساب و قائم‌مقامان ذی‌حساب شهرداری تهران بررسی شد و برخی از نظرات اصلاح که امیدواریم هیأت تطبیق در فرمانداری آن را بپذیرد.

هاشمی بیان داشت:‌همچنین تبدیل 3 هزار میلیارد تومان از اوراق مشارکت به 4 هزار میلیارد تومان جهت توسعه حمل و نقل عمومی در صحن شورا به تصویب رسید و اقدامات لازم صورت گرفت.

وی در پایان درباره نامگذاری خیابانی به نام مرحوم شجریان گفت: موانع پیش آمده در این زمینه برطرف شد و نامه مربوطه امضا شده تا مصوبه شورای شهر اجرا شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن