اجتماعی

سرانه فضای سبز بزرگترین مشکل منطقه 8

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۳ سرانه فضای سبز بزرگترین مشکل منطقه 8

ناظر رئیس شورا در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد شورای پنجم به دولت برای قانونی شدن نهاد شورایاری ها، از تصویب این پیشنهاد و ارائه لایحه ای به مجلس خبر داد.

سرانه فضای سبز بزرگترین مشکل منطقه 8

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز و در واکنش به گزارش رابط شورایاری منطقه 8 شهرداری تهران گفت: همه اعضای شورای شهر تهران اعتقاد دارند که شورایاران، تبلور دموکراسی، مردم سالاری و مشارکت طلبی سطح محلات است.

وی افزود: شورای پنجم برگزاری انتخابات شورایاری را اولویت می داند و همچنان پیگیر است تا این نهاد کار خود را ادامه دهد.

فراهانی تصریح کرد: با همت و پیگیری شورای شهر تهران خوشبختانه، لایحه ای تهیه شد و این لایحه به تصویب دولت رسید از این رو بندی به ماده 80 اضافه خواهد شد که در آنجا بحث شورایاری هم قید شده و این لایحه به زودی به مجلس از سوی دولت ارائه می شود و با تصویب نهاد شورایاری در قانون شوراها، مشکل تاریخی شورایاران در شورای پنجم رفع خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات تاریخی منطقه 8 گفت: سرانه فضای سبز یکی از مهم ترین مشکلات منطقه است و همانگونه که عنوان شد سرانه پارک 0.8 متر مربع، جنگل کاری درون شهری 0.02 متر مربع و سرانه فضای سبز کلی 4 متر مربع است و از این حیث رتبه منطقه در پایین ترین نقطه قرار دارد و رتبه 21 در سرانه پارک، رتبه 19 در جنگل کاری درون شهری و 19 در فضای سبز کلی را دارا است.

وی ادامه داد: از اصلی ترین کارهایی که در منطقه 8 صورت گرفته تمرکز بر بحث فضای سبز منطقه است.

فراهانی ضمن تقدیر از شهردار منطقه 8 عنوان کرد: این منطقه با رتبه 18 جز کمترین سرانه های تولید زباله بوده که نشان می دهد فعالیت های خوبی در این مسئله انجام شده است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن