سیاسی

سردار سلیمانی: برنامه بسیج احیاء پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد است

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۶ سردار سلیمانی: برنامه بسیج احیاء پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ هدف‌گذاری بسیج در راستای تحقق بیانیه گام دوم، احیاء پایگاه های مقاومت با رویکرد بسیج کنندگی مردم با محوریت مساجد و تحقق همه جنبه های مردم سالاری اسلامی است.

سردار سلیمانی: برنامه بسیج احیاء پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد است

به گزارش خبرگزاری فارس، سرتیپ پاسدارغلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در موسسه سیره شهدا با حجت الاسلام ماندگاری مدیر این موسسه و جمعی از خطبای بنام کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که تعدادی از مدیران ارشد سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور داشتند در خصوص فعالیت مساجد در سطح محلات کشور با محوریت امامان جماعت تبادل نظر شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار گفت: مسجد محوری اولویت اصلی ما برای حضور موثر پایگاه های بسیج مساجد در سطح محلات است.

وی در ادامه با اعلام آمادگی این سازمان در ارتباط با همکاری با مجموعه هایی که برای مساجد فعالیت میکنند، افزود: هدفگذاری بسیج در راستای تحقق بیانیه گام دوم، احیاء پایگاه های مقاومت با رویکرد بسیج کنندگی مردم با محوریت مساجد و تحقق همه جنبه های مردم سالاری اسلامی است.

سردار سلیمانی با اشاره به فعالیت های متنوع پیش بینی شده برای خدمت رسانی در سطح محلات، عنوان کرد: برای سازماندهی، آموزش و توانمندسازی فعالین قرارگاه های مسجدی آماده هرگونه همکاری هستیم.

حجت الاسلام ماندگاری مدیر موسسه سیره شهدا نیز در این جلسه با اشاره به جزئیات طرح امام محله، گفت: تربیت، آموزش و توانمند سازی روحانیون برای ارائه خدمات اثرگذار به مردم در سطح محلات از بستر مسجد، از مهمترین اقدامات در اجرای این طرح است.

وی با تاکید بر ظرفیت بسیج در فعال سازی مساجد و ارائه خدمت، بیان کرد: پایگاه های مقاومت در سطح هر محله و ارتباط آنها با مساجد فرصت بسیار خوبی را برای ما به ارمغان آورده است.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار بابااحمدی معاون نیروی انسانی بسیج و حجت الاسلام رضایی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات به بیان نقطه نظراتی پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن