سیاسی

سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان «اعتدالپور» را تسلیت گفت

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۴ سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان «اعتدالپور» را تسلیت گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، درگذشت مادر مکرمه شهیدان سرافراز «اعتدالپور» را تسلیت گفت.

سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان «اعتدالپور» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، درگذشت مادر مکرمه شهیدان سرافراز «علی اصغر، جمشید و محمدعلی اعتدالپور» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز شهیدان اعتدالپور

سلام علیکم بما صبرتم

با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت مادر فداکار و صبور شهیدان والامقام «علی‌اصغر، جمشید و محمدعلی اعتدالپور» را دریافت نمودم.

گرچه از دست دادن اسوه‌های مقاومت و فداکاری، که با تأسی از الگوی منحصر به فرد صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) در پیروی از ولی فقیه زمان خود ذره‌ای تردید نکردند، ضایعه‌ای بس ناگوار است اما بندگان صالح خدا بر اساس آموزه‌های قرآن کریم در مقابل طوفان حوادث و مصائب با صبر و شکیبایی تسلیم تقدیر و مشیت الهی‌اند (وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ، الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ).

دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان بر کف و شایسته همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است و به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار، علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان و شهیده والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن