سیاسی

سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس زنده اند، چون مقاومت زنده است

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ – ۰۴:۰۵ سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس زنده اند، چون مقاومت زنده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، گفت: خون سرداران شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس همواره خواهد جوشید و جوانان برومند مقاومت، این راه پربهجت را تا پیروزی کامل بر استکبار جهانی و استقرار عدالت در سراسر عالم ادامه خواهند داد.

سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس زنده اند، چون مقاومت زنده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس، اظهار داشت: مردم آزادیخواه در منطقه و کشورهای مختلف با همان شور و خروشی که در تشییع دو سردار بزرگ جبهه مقاومت در صحنه حضور یافتند، در سالگرد شهادت مظلومانه شان نیز علیرغم محدودیت های کرونا با حضور پرشور و باشکوه خویش در عرصه های میدانی و مجازی، نشان دادند که سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس زنده اند، چون مقاومت زنده است.

وی افزود: ترامپ جنایتکار و عوامل مزدور استکبار که با این اقدام ناجوانمردانه، برگ دیگری به صفحات جنایات متعدد خود افزودند، نه تنها با شهادت این دو سردار شجاع و بزرگ، در تضعیف جبهه مقاومت توفیقی کسب نکردند، بلکه با شعله ور کردن آتش انتقام سخت به عنوان مطالبه عمومی ملت های منطقه و جهان، پایه های ظلم و استبداد خویش را متزلزل کردند و امروز منفور جهانیان هستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شکست مجدد آمریکا برای توطئه علیه ایران در عرصه جهانی گفت: دولت آمریکا علیرغم تلاش فراوان و وعده هایی که به برخی دولت ها داده بود، نتوانست اجماعی در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحریم ها ایجاد کند و این شکست نشان می دهد که قدرت کاذب آمریکا در جهان رو به افول است.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به ارائه گزارش تفریغ بودجه 98 در مجلس اظهار داشت: در بخش درآمدهای نفتی که مهم ترین بخش این گزارش است، ابهاماتی وجود دارد که باید شفاف سازی شود و دولت پاسخگو باشد.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی نمایندگان بررسی و ارزیابی دقیق گزارش تفریغ بودجه است که باید مبنای تدوین بودجه آتی باید قرار گیرد و انتظار از نمایندگان این است که در این امر مهم توجه کافی داشته باشند.

بادامچیان اضافه کرد: براساس قانون، نمایندگان مردم در مجلس حق دارند که به اطلاعات تفریغ بودجه دسترسی کامل داشته باشند تا بتوانند آن را به طور دقیق بررسی و ارزیابی کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به مهار نسبی موج سوم کرونا در کشور گفت: به همت مدافعین سلامت و نیروهای بسیج و همراهی و همکاری مردم شریف، بحمدالله موج سوم کرونا در کشور فروکش کرد. وی همچنین گفت: تولید واکسن ایرانی کرونا هم خبر خوشی بود که ان شاءالله نگرانی مردم را به امید و نشاط تبدیل نماید.

بادامچیان ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همه دست درکاران بویژه داوطلبین محترم تزریق واکسن، اظهار امیدواری کرد در این زمینه موفقیت کامل حاصل شود و بزودی مردم عزیزمان و سایر ملت ها از شر این ویروس منحوس نجات یابند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین با اشاره به معضل همه ساله آلودگی هوا اظهار داشت: این معضل هرساله در کلانشهرها وجود دارد و مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد می کند اما متأسفانه مسئولین تاکنون نسبت به رفع این معضل تصمیم قاطع و مستمری نداشته اند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه عوامل این آلودگی ثابت و راهکارهای آن نیز مشخص است، ضروری است مسئولین امر، یکبار برای همیشه با هماهنگی و تعامل کامل، این معضل را برطرف نمایند.

بادامچیان در پایان یاد علامه آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت و گفت: فقدان این حکیم فرزانه و مجاهد انقلابی خسرانی برای جامعه اسلامی و حوزه های علمیه است که امیدوارم با آثار ارزشمند و گرانبهایی که از آن فقیه وارسته به یادگار مانده تا حدودی جبران شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن