اجتماعی

سرمایه گذاری در حوزه سلامت روان خانواده بزرگ شهرداری تهران

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۹ سرمایه گذاری در حوزه سلامت روان خانواده بزرگ شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: در دو سال اخیر سرمایه گذاری خوبی روی پایش سلامت روان خانواده بزرگ شهرداری انجام شده است.

سرمایه گذاری در حوزه سلامت روان خانواده بزرگ شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه پروژه های منطقه ۲ گفت: موضوع سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: این ویروس عالم گیر همه ما را به این نتیجه رسانده که سلامتی مهمترین رکن هر زندگی است و این یک دریافت همگیر است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد امروز که کرونا عالم گیر شده و شرایط زندگی را سخت کردع مسیله سلامت اهمیتش بیشتر مشخص شده است.

چوبینه گفت: از سوی دیگر دنیای مدرن امروز تکنولوژی کمک کرده زندگی راحت تری داشته باشیم اما همین تکنولوژی باعث شده بر روی سلامت روان تأثیر گذار شود و سلامت روان هم این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

وی افزود: در دو سال اخیر همه تلاش همکاران ما در شرکت شهر سالم این بود که در پروسه های پایش سلامت کارمندان شهرداری موضوع پایش سلامت روان را هم مورد توجه قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: تلاش کردیم در نوزده مرکز درمانی موجود در شهر تهران پایش موضوع سلامت روان را به صورت علمی و پیشرفته پیگیری کنیم.

وی گفت: ما در حوزه سلامت روان آموزش پیگیری و پیشگیری را برای همه کارمندان شهرداری تهران در نظر گرفته ایم و تلاش شد حتی خانواده این عزیزان هم از این پایش بهره مند شوند.

چوبینه ادامه داد: در این ایام شیوع کرونا هم تلاش کردیم تا افرادی که از این بیماری صدمه روحی دیدند کنارشان باشیم و نگذاریم که تنهایی ناشی از ابتلای به بیماری و یا از دست دادم عزیزانشان مشکلاتی برای آنها ایجاد کند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن