اقتصادی

سرمای زیر صفر درجه در پایتخت/ آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ – ۰۰:۴۴ سرمای زیر صفر درجه در پایتخت/ آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه هفته آینده با توجه به سکون‌ نسبی جو و پایداری هوا غلظت آلاینده های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، اراک، کرج و اصفهان پیش بینی می شود.‌

سرمای زیر صفر درجه در پایتخت/ آلودگی هوای تهران و چندکلان شهر

محمد اصغری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در دو روز آینده در استان های گیلان، مازندران و گلستان، بارش برف و باران و در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز شرقی، برف و مه آلودگی پیش بینی‌ می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر وقت شنبه بارش در استان های واقع در سواحل خزر کاسته می شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط کشور جو آرام است، اظهار کرد: روزهای جمعه و شنبه‌ پیش رو غرب دریای خزر مواج است.

اصغری بیان کرد: از امروز تا دوشنبه با توجه به سکون‌ نسبی جو و پایداری هوا غلظت آلاینده های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، اراک، کرج و اصفهان پیش بینی می شود.‌

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در اغلب نقاط کشور از امروز تا دوشنبه ماندگاری هوای سرد داریم، افزود: از یک شنبه هفته آینده به تدریج سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می شود و غرب و شمال غرب را در بر می‌گیرد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت‌گفت: آسمان‌تهران فردا صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود بیشنه و کمینه دما فردا در تهران ۹ و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن