ورزشی

سعادتمند: شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ می‌کنیم/ دیاباته تا انتهای فصل آتی بازیکن ماست

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 15:03 منتشر شده در مورخ: 1399/05/21 شناسه خبر: 1635920 گزارش ماهیانه آقای مدیر ازائه شد؛ سعادتمند: شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ می‌کنیم/ دیاباته تا انتهای فصل آتی بازیکن ماست سعادتمند: شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ می‌کنیم/ دیاباته تا انتهای فصل آتی بازیکن ماست مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش ماهیانه خود به هواداران عنوان کرد: دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سعادتمند در گزارش کار ماهانه خود با رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: بر حسب صحبت‌هایی که همیشه داشتیم، اخبار باشگاه را مستقیما با هواداران در میان می‌گذاریم و همه فعالیت‌ها را به هواداران عزیز می‌گوییم، امروز خدمت شما هستم تا مطالبی را بیان کنم.

وی درمورد مشکل وب‌سایت رسمی باشگاه گفت: بحث اول اینکه، با تلاش خوب معاونت فرهنگی و ارتباطات خود و بچه‌های روابط عمومی باشگاه استقلال که زحمت کشیدند، سایت باشگاه استقلال را که از نواقص ما بود و در سه چهار ماه گذشته و حتی قبلتر در دسترس نبود، با طراحی نو در دسترس هواداران از امشب در دسترس قرار خواهد گرفت و اتفاقات خوبی را به مرور زمان در آنجا رقم می‌خورد. این یکی از مواردی بود که بابتش عزیزان به ما انتقاد می‌کردند و امیدوارم که از امشب این مشکل هم حل شود و بتوانیم از طریق سایت هم با هواداران در ارتباط باشیم.

سعادتمند درخصوص ترکیب تیم برای فصل آتی تشریح کرد: موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. همه هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی‌تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می‌کند برای اینکه ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌‌دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.

مدیرعامل استقلال همچنین افزود: این را هم اعلام کنم که با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست توسط یک سری عزیزانی که مراجعه می‌کنند و این داستان‌ها را همیشه داریم، با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم. این اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌هایشان اعتقاداد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند. ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.

احمد سعادتمند درباره مسئله مهاجم محبوب تیم استقلال تاکید کرد: موضوع دیگری که برای برخی از عزیزان سوال بود، موضوع دیاباته است. دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است چون ما به او نیاز داریم. دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. همچنین میلیچ هم بازیکن بسیار حرفه‌ای و رزومه بسیار خوبی است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو عزیز بعد از پایان لیگ به صورت ادامه دار خواهیم داشت.

مدیرعامل آبی‌پوشان تصریح کرد: خوشبختانه ما جلسات متعددی را با دکتر طهماسبی مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش داشته‌ایم. به اتفاق ایشان طرحی را جهت فرستادن مربیان ارزشمند استقلالی به کشورهایی مثل برزیل، آلمان و کروواسی داشته‌ایم. این می‌تواند یک اقدام خوب در بخش آموزش باشد. همانطور که باید در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم تا این تیم‌ها پشتوانه تیم بزرگسالان باشند، باید مربیان خود را هم مجهز به علم روز دنیا کنیم.

سعادتمند ادامه داد: به زودی این طرح آماده می‌شود و تلاش می‌کنیم اسپانسری هم در این خصوص در نظر بگیریم تا هزینه‌ها کمتر شود. امیدوارم بتوانیم بچه‌های خوب استقلال که نسل به نسل به آن‌ها پیشکسوت می‌گویند، بتوانیم ابتدا در تیم‌های پایه و در ادامه در تیم بزرگسالانمان از آن‌ها استفاده کنیم. این طرحی است که به نظرم به یادگار خواهد ماند و بار فنی آن می‌تواند به باشگاه استقلال خیلی کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در راستای ایجاد انگیزه برای تیم استقلال که ویترین باشگاه هم محسوب می‌شود، گفت: تلاش کردیم پاداش‌هایی را جهت موفقیت‌های آن‌ها در نظر بگیریم. با کمک اعضای هیات مدیره و همه کسانی که عاشق باشگاه استقلال هستند، توانستیم پاداش‌ها را به موقع پرداخت کنیم. قطعا برای برد روز گذشته تیم مقابل سپاهان که برد ارزشمندی برای تیم و هواداران بود هم پاداشی را در نظر گرفته‌ایم. جا دارد از آقای عبدیان عضو هیات مدیره هم که قبل از اینکه عضو هیات مدیره شوند مساعدت‌های زیادی داشتند به استقلال کمک کردند. سایر اعضای هیات مدیره هم در تلاش هستند تا مساعدت‌هایی به باشگاه شود چون ما در آستانه پرداخت‌های سنگینی هستیم و با همت همه عزیزان امیدوارم بتوانیم از این بحران هم خارج شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سعادتمند همچنین در رابطه با مسائل مالی باشگاه تصریح کرد: روی بخش بخش مطالبات کادرفنی و بازیکنان تلاش کرده‌ایم در زمان‌هایی که گفته‌آیم پرداختی داشته باشیم و از امروز هم پرداخت‌های بعدی را انجام می‌دهیم تا کادرفنی و بازیکنان با فراغ خاطر به کار خود در زمین سبز مشغول باشند. خیلی خوشحالم که باشگاه الان دارای دو چمن استاندارد و سالن بدنسازی استاندارد است. همه می‌بینیم که به دلیل ابزار و امکانات، آرامش خوبی در تیم ایجاد شده است. از طرفی در خصوص پرداختی‌ها با وجود مشکلات فراوان،‌در تلاشیم که در زمانی که می‌گوییم، بتوانیم پرداختی‌هایی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد سورپرایز هفته اخیرش نیز توضیح داد: موضوع بعدی بحث سند مرغوبکار است که برخی‌ها به ما انتقاد کردند که این خبر خیلی هم خبر خوبی نبود. ولی من معتقدم که این خبر، بسیار خبر خوبی بود. ما شب گذشته در ورزشگاه آزادی بازی کردیم ولی هیچگاه سند این ورزشگاه به نام ما نشده است. اگر در گذشته استقلال در مرغوبکار بازی می‌کرده، هیچگاه سند آنجا به نام استقلال نبوده است. باشگاه استقلال سندی را به عنوان یک ملک در اختیار نداشته است. خوشحالم که مرغوبکار را به دارایی‌های خود اضافه کرده‌ایم. در مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی اتفاقات خوبی رخ داده است. این را باید به فال نیک بگیریم. ما تا کی باید زمین و سالن اجاره کنیم؟ اگر سندی به نام ما می‌شود،‌ما می‌توانیم با تسهیلات بانکی و استفاده از قوانین، با مشارکت سرمایه‌گذاران اتفاقات خوبی را آنجا رقم بزنیم. ما اگر تاکنون کاری نکرده‌ایم دلیلش این بوده که سندی نداشته‌ایم ولی اگنون می‌توانیم در آنجا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی در ادامه بیان کرد: فقط و فقط نباید به این فکر کنیم که امروز بازی را ببریم که البته این مهم است ولی باید به داشته‌های خود هم چیزی اضافه کنیم و من این کار را می‌کنم. تا جایی که بشود ما به دارایی‌های استقلال اضافه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا به سمت توسعه پیش برویم. در راستای افزایش سرمایه و توسعه زیرساختی باشگاه، شک نکنید که ا اقدامات مهم دیگری را هم انجام می‌أهیم.

سعادتمند درخصوص افزایش دارایی‌های باشگاه استقلال تصریح کرد: ما مذاکراتی را با استانداران محترم قزوین، همدان و مازندران انجام داده‌آیم و به دنبال گرفتن زمین‌های مناسب برای ساخت کمپ‌های مناسب هستیم. مذاکرات و مکاتباتی داشته‌ایم و به دنبال اضافه کردن به دارایی‌های خود در سراسر کشور هستیم و این کار را خواهیم کرد. از طریق قوانین و مقررات می‌توانیم در مازندران در سطح دریا کمپ داشته‌ باشیم. می‌توانیم در همدان و در ارتفاع یک کمپ داشته باشیم. در خصوص آبیک قزوین هم مذاکرات خوبی داشته‌ایم. به دنبال این هستیم که باشگاه استقلال به همان روزهای دیرین و با خاطره خودش برگردد و هرروز به دارایی‌هایش اضافه شود.

وی همچنین تشریح کرد: در راستای مباحث اقتصادی، ما مذاکرات خوبی با شرکت بزرگ و قدیمی مینو داشتیم که همه ما با آن خاطرات خوبی داریم. جا دارد از مدیران این شرکت تشکر کنم که با تمام توان خود برای حمایت از استقلال جلو آمده‌آند و امیدوارم در چند روز آینده اتفاقات خوبی به لحاظ اقتصادی برای استقلال در این حوزه رخ دهد که ما اعتبارات مورد نیاز را از آنجا تامین کنیم. باشگاه‌ها در چند بخش می‌توانند درآمد داشته باشند که در خیلی از آن‌ها ما نمی‌توانیم درآمدی داشته باشیم. با دستور مجلس شورای اسلامی، چندین سال است که هیچ بودجه‌ای از دولت به ما پرداخت نمی‌شود. در بخش حق پخش ریالی درآمد نداشته‌ایم و در بخش تبلیغات محیطی و بلیت فروشی هم این قضیه وجود دارد.

سعادتمند ادامه داد: با دستور مجلس شورای اسلامی، چندین سال است که هیچ بودجه‌ای از دولت به ما پرداخت نمی‌شود. در بخش حق پخش ریالی درآمد نداشته‌ایم و در بخش تبلیغات محیطی و بلیت فروشی هم این قضیه وجود دارد. تنها بخشی که ما می‌توانیم در آن درآمد داشته باشیم، بحث اسپانسر است. با توجه به مباحث کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه این موضوع هم کار سختی است ولی فکر می‌کنم با این قراردادها باشگاه استقلال به درآمدهای پایدار برسد و به آن بنگاه اقتصادی مدنظر نزدیک شود.

انتهای پیام

https://www.dana.ir/1635920 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

  • سعادتمند: شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ می‌کنیم/ دیاباته تا انتهای فصل آتی بازیکن ماست

  • زمان برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شد/ هفته اول شهریورماه داغ می‌شود

  • دوومیدانی دایموندلیگ| مسابقات از روز جمعه برگزار می‌شود

  • فساد به آقازاده‌ها هم رسید/ تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسالی فدراسیون

  • علی نژاد: خدمات ارزشمند و خداپسندانه فدراسیون ستودنی است/ با سومی مسابقات جهانی پیشرفت در حوزه قهرمانی را شاهد بودیم

  • همکاری سپاهان با الهویی هم پایان یافت/ رضایت‌نامه قربانی صادر می‌شود

  • لیگ اهداف پروازی| حضور کرمان، مازندران و مشهد در مسابقات قطعی شد

  • تصمیم‌گیری هیئت‌مدیره سپاهان درباره انتخاب مربی جدید/ طلایی‌ها در آسیا با تغییر کادرفنی مواجه می‌شوند؟

  • مجمع فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص برگزار شد

  • لیگ برتر والیبال بانوان| زمان قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مشخص شد

  • اسماعیلی: در قرارداد ویلموتس اشتباهاتی وجود داشته است

  • یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان| نشان یونیورسیاد ۲۰۲۳ معرفی شد

  • هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

  • بیرانوند: شیوع کرونا باعث سردرگمی همه‌مان شده است/ اولویت فعلی ما برگزاری لیگ است

  • داودی: مگر ورزشگاه آزادی مالکش اداره کل ورزش و جوانان تهران است؟

  • تقوی: فعلاً در قرنطینه هستم/ امیدوارم بتوانیم لیگ برتر را 18 شهریور آغاز کنیم

  • کعبی زاده : تلاشمان، استفاده از فضای مجازی برای حفظ انگیزه و آمادگی جودوکاران است

  • تیم ملی در آستانه از دست دادن میزبانی در دیدار مقابل عراق و بحرین/ پیشنهادات فیفا در AFC بررسی خواهد شد

  • رنگرز: توسعه ورزش قهرمانی مستلزم رویکرد جدید بِه نظام استعدادیابی است

  • لیست جدید نفرات تیم جوانان ایران مشخص شد

  • پاکدل: 28 شهریور لیگ برتر هندبال را شروع می‌کنیم/ بدهی مالیاتی فدراسیون را 800 میلیون کاهش دادیم

  • هیئت‌مدیره سپاهان استعفای ژنرال را پذیرفت/ هدایت طلایی‌های اصفهانی به تکسیرا سپرده می‌شود

  • تقدیر از برترین های کشتی آسیا به صورت اینترنتی برگزار می شود

  • مکوندی: فشار زیادی روی مربیان وارد می شود

  • پاشازاده: داشته و دارایی من همین بود/ آماده کار هستم

  • پژمان: یک امتیاز به درد هیچکس نمی خورد/ تراکتور حاشیه ای ندارد

  • امیر قلعه‌نویی استعفا کرد/ جایی برای ادامه سوتفاهم نیست

  • آخرین قربانی کرونا از ورزش/ غزالیان دار فانی را وداع گفت

  • جلالی: اعتقاد راسخ داشتم که پیروز می‌شویم/ شرایط انتهای جدول بغرنج است

  • نکونام: نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم/ حریف بازی را می‌خواباند

  • الهویی: جامعه داوری مسیر را اشتباه می‌رود/ شیرازه تیم ما روی یک اشتباه پاشید

  • صادقی: توانستیم ثانیه به ثانیه برنامه خودمان را پیاده کنیم/ به چیزی که می خواستیم رسیدیم

  • نامجومطلق: موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم/ یک پنالتی ما را نگرفتند

  • تیک آف پیکان برای فرار از سقوط/ آبادان، آبادان نبود!

  • تساوی بی خاصیت/ زور دو تیم به هم نرسید

  • زد و خورد جذاب در مسجدسلیمون!/ 3 امتیاز حساس برای ماندن گل گهر

  • تساوی بی‌روح در فولاد آره‌نا/ نکونام افسوس امتیاز از دست رفته را خواهد خورد؟

  • عبدالهی: تقاص دیگران را پس می‌دهیم/ داور کاملاً تحت‌تاثیر نیمکت پارس بود

  • دومین باخت سپاهان مقابل آبی‌ها در عرض 10 روز/ ژنرال از جام حذفی هم حذف شد

  • پورموسوی: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داریم/ داور یک اشتباه تاثیرگذار داشت

چت دانلود آهنگ جدید بلیط هواپیما روغن آرگان دانلود آهنگ ایرانی بازار آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن