سیاسی

سلطانی‌فر و مدیران فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس به کمیسیون اصل ۹۰ فراخوانده شدند/ واصل شدن اسنادی به مجلس

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۲ سلطانی‌فر و مدیران فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس به کمیسیون اصل ۹۰ فراخوانده شدند/ واصل شدن اسنادی به مجلس

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از حضور سلطانی فر وزیر ورزش، مسئولان سابق و فعلی فدراسیون فوتبال، مشاورین و مسببین قرارداد «مارک ویلموتس» در جلسه روز دوشنبه این کمیسیون خبر داد.

سلطانی‌فر و مدیران فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس به کمیسیون اصل ۹۰ فراخوانده شدند/ واصل شدن اسنادی به مجلس

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ورود این کمیسیون به موضوع قرارداد «مارک ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از عباس سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان جهت حضور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دعوت کردیم تا به همراه تعداد دیگری از مسئولین این وزارتخانه مقامات سابق و فعلی فدراسیون فوتبال در این کمیسیون حاضر شده و درباره قرارداد «مارک ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی را ارائه دهند.

وی افزود: اسناد، مدارک و مستنداتی درباره قرارداد ویلموتس از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده و این کمیسیون هم راساً در این باره ورود کرده و به دنبال ایفای وظایف نظارتی خود است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: هر مقام سابق و فعلی که در عقد قرارداد ویلموتس نقش مشاوره و مسبب داشته را به مجلس و کمیسیون اصل 90 دعوت کرده‌ایم تا توضیحات لازم را ارائه دهد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نهادهای نظارتی برای حضور در این جلسه دعوت کرده تا آنها هم اظهارات مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را استماع کنند.

نماینده مشهد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با توجه به ابهامات فراوانی که درباره قرارداد ویلموتس وجود دارد تلاش کرده تا سوالاتی را در این باره از مقامات وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جویا شده و می کوشد این ابهامات را برطرف کنند تا در نهایت اقدامات مقتضی را اتخاذ کند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان بایستی توضیح دهد که چرا نظارت لازم را بر عملکرد فدراسیون‌ها نداشته و در این باره پاسخ دهد که چرا قرار داده و سرمربی سابق تیم ملی با فدراسیون فوتبال به شرایطی رسیده که فیفا کشورمان را جریمه کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن