سیاسی

سلیمی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون انقلاب: قالیباف تصریح کرد بودجه ایرادات زیادی دارد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۳ سلیمی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون انقلاب: قالیباف تصریح کرد بودجه ایرادات زیادی دارد

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: رئیس مجلس در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد که بودجه 1400 ایرادات زیادی دارد و نیازمند اصلاح است.

سلیمی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون انقلاب: قالیباف تصریح کرد بودجه ایرادات زیادی دارد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: این نشست از ساعت 6:30 صبح امروز و در سطح مجمع عمومی فراکسیون در محل صحن مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه لایحه بودجه سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ضمن اشاره به سرفصل‌های مختلف بودجه عنوان کرد که بودجه ایرادات قابل توجهی دارد که نیازمند اصلاح است و امیدواریم دولت همکاری لازم را با اصلاحات در بودجه را داشته باشد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و دیگر عضو هیأت رئیسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در این جلسه بنا شد تا در نشست دیگری با حضور اعضای فراکسیون که در روزهای آتی برگزار می‌شود، لایحه بودجه 1400 با تفصیل بیشتری مورد بحث و بررسی قرار گیرد که زمان دقیق برگزاری این جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن