اجتماعی

سمن های منطقه 2 صاحب سرا می شوند

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۶ سمن های منطقه 2 صاحب سرا می شوند

شهردار منطقه 2 از راه اندازی سمن سرا با هدف حمایت از فعالیت های داوطلبانه و سمن ها درمنطقه خبر داد.

سمن های منطقه 2 صاحب سرا می شوند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از فعالیت سازمان های «مردم نهاد» و جلب مشارکت های مردمی، با راه اندازی مرکز «سمن سرا» ، سمن های منطقه 2 صاحب خانه می شوند.

وی یکی از مهمترین بسترهای بروز و نمایش مشارکت شهروندان را سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت : در دنیای امروز دستیابی به پیشرفت مستلزم بهره مندی از عقلانیت، مشارکت عمومی است و تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد این ظرفیت را برای تقویت مشارکت اجتماعی فراهم می کند.

شهردار منطقه 2 تصریح کرد: به دنبال سیاست های مدیریت شهری در حمایت نظام مند از سمن ها و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌ مشترک میان شهرداری منطقه 2 و ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌ نهاد شهر تهران ساختمان «سمن سرا» تجهیز شد.

وی با بیان اینکه اساختمان سمن سرا دردو طبقه و مساحتی بالغ بر 250مترمربع در خیابان پاتریس لومومبا آماده بهره برداری شد گفت: این فضا فرصتی برای تقویت مشارکت اجتماعی در محلات و فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ارتقا کیفیت زندگی شهری، توسعه گردشگری، حفظ محیط زیست، افزایش نشاط اجتماعی و سایر موارد مرتبط با مدیریت شهری است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن