اجتماعی

سهم حمل و نقل عمومی در منطقه 18 فقط 8 درصد است

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۶ سهم حمل و نقل عمومی در منطقه 18 فقط 8 درصد است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در منطقه 18 شهر تهران سهم حمل و نقل عمومی در این منطقه 8 درصد است.

سهم حمل و نقل عمومی در منطقه 18 فقط 8 درصد است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا و در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی رابط شورایاری های منطقه 18 گفت: اولا تشکر می کنم از ارائه گزارش توسط شورایار منطقه 18.

وی افزود: اینکه در منطقه 18 جلسات آموزشی TOD برای کارشناسان منطقه برگزار شده است امر مهمی است و نتیجه آن باعث شده امروز 20 کارشناس در این منطقه داشته باشیم.و

شهربانو امانی گفت: منطقه 18 از حیث سرانه مربوط به حمل و نقل عمومی ضعف داشته و تنها 6 درصد از حمل و نقل انجام گرفته در منطقه 18 توسط حمل و نقل عمومی رخ می دهد.

این عضو شورای سالامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این منطقه فقط دو ایستگاه مترو داریم و برای آنکه سرانه این منطقه بهبود یابد باید خط 8 و خط یازده مترو ساخته شود که ایبن موضوع در بازدید های انجام گرفته مشهود است.

وی افزود: پیشنهاد من این است که شهرداران مناطق ساخت هر سال یک خیابان کامل را جدی بگیرند زیرا در سال 99 برا یاین موضوع 300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

شهربانو امانی تصریح کرد: یکی از زیرساخت های توسعه هر شهری به میزان توسعه یافتگی حمل و نقل و به خصوص حمل و نقل عمومی مربوط می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن