سیاسی

سوء‌مدیریت موجب شده که تاثیرگذاری تحریم‌ها بالاتر از حد واقعی باشد

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۶ سوء‌مدیریت موجب شده که تاثیرگذاری تحریم‌ها بالاتر از حد واقعی باشد

نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: سوء مدیریت و عدم برنامه ریزی سبب شده تا تحریم ها بیش از اندازه واقعی خود تاثیرگذاری داشته باشد.

سوء‌مدیریت موجب شده که تاثیرگذاری تحریم‌ها بالاتر از حد واقعی باشد

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس در گفت ‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و کمبود برخی از کالاها در سطح بازار، اظهار داشت: گرانی و تورم فشار زیادی به طبقه متوسط و پایین جامعه وارد کرده است.

وی تاکید کرد: ما انتظار داشتیم که دولت درباره معیشت و کاهش گرانی‌ها لایحه ای را به مجلس ارائه کند اما حتی یک مورد از 80 لایحه ای که دولت به مجلس فرستاده درباره معیشت مردم نیست.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: مجلس منتظر مانده تا دولت لایحه ای را درباره کمک معیشتی برای مردم و پایین آوردن تورم در جامعه و جلوگیری از گرانی و اقداماتی از این دست به مجلس بیاورد اما دولت اعتقادی به این موضوعات ندارد.

آصفری به مصوبه مجلس درباره یارانه کالایی به مردم اشاره و تصریح کرد: هرچند این مصوبه اکنون تبدیل به قانون شده و لازم الاجراست، اما دولت به دلیل نگاه سیاسی که به این موضوع دارد حاضر نیست حتی ابلاغ کند و توجهی به این موضوعات ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که دولت در موضوع برجام اعلام کرد که اگر برجام حل شود مسائل معیشتی مردم حل می شود و حتی آب خوردن مردم را هم به آن گره زده بود اما مردم بعد از برجام دیدند که قیمت ها به صورت سرسام‌آوری بالا رفت و امروز هم سوء مدیریت و عدم برنامه ریزی سبب شده تا تحریم ها بیش از اندازه واقعی خود تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن