سیاسی

سوال از وزیر بهداشت به دلیل جذب مرد در دوره زنان و زایمان کلید خورد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۴ سوال از وزیر بهداشت به دلیل جذب مرد در دوره زنان و زایمان کلید خورد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره پذیرش مرد در دوره زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت خلاف قانون و دستور العمل انطباق است گفت: قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را در این باره کلید زده و به این عضو کابینه تذکر خواهیم داد.

سوال از وزیر بهداشت به دلیل جذب مرد در دوره زنان و زایمان کلید خورد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «مخالفت با تحصیل مردان در رشته زنان و زایمان» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در همین راستا با احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کردیم.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره پذیرش پزشک مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل انطباق و همچنین حضور بانوان متخصص در شرایط کنونی کشور ضرورت جذب و پذیرش مرد در دوره تخصصی بانوان به ویژه دوره زنان و زایمان موضوعیتی نداشته و خلاف دستورالعمل است.

وی افزود: قطعا درباره دلیل پذیرش مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت مسئولین این وزارتخانه باید در کمیسیون فرهنگی حاضر شده و توضیح دهند و قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را در این باره کلید زده و به این عضو کابینه تذکر خواهیم داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: پذیرش مرد در دوره تخصص زنان و زایمان که در دفترچه پذیرش پزشک متخصص درج شده است را در کمیسیون فرهنگی مطرح کرده و باید توضیح لازم از سوی مسئولین این وزارتخانه به کمیسیون داده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن