اجتماعی

سیاه‌ترین روز کرونا با شکسته‌ شدن تمام رکوردها/ ۶۹۶۸ مبتلای جدید و ۳۴۶ جان‌باخته

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۰ سیاه‌ترین روز کرونا با شکسته‌ شدن تمام رکوردها/ ۶۹۶۸ مبتلای جدید و ۳۴۶ جان‌باخته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و دو هزار و ۱۳۵ نفر آنها بستری شدند.

سیاه‌ترین روز کرونا با شکسته‌ شدن تمام رکوردها/ ۶۹۶۸ مبتلای جدید و ۳۴۶ جان‌باخته

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۶ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۳۵ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۳ هزار و ۲۹۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۴۶۳ هزار و ۶۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری گفت: ۴۹۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تشریح کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن