ورزشی

شادنیا: رفاقتی به دوچرخه سواری نیامده ام، تخصص مدیریتی دارم/ سراجی: رئیس فدراسیون با استعفای من موافقت نکرد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 17:06 منتشر شده در مورخ: 1400/03/17 شناسه خبر: 1741051 مشکلات و چالش های دوچرخه سواری به روایت دبیر فدراسیون و رئیس هیات تهران شادنیا: رفاقتی به دوچرخه سواری نیامده ام، تخصص مدیریتی دارم/ سراجی: رئیس فدراسیون با استعفای من موافقت نکرد شادنیا: رفاقتی به دوچرخه سواری نیامده ام، تخصص مدیریتی دارم/ سراجی: رئیس فدراسیون با استعفای من موافقت نکرد سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت: من جزو افرادی بودم که برای پست دبیری به وسیله روسای استانی معرفی شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهنگ شادنیا سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری درباره سابقه خود در ورزش اظهار داشت: ۳ سال به عنوان دبیر در فداسیون انجمن های ورزش های رزمی در خدمت جامعه رزمی بودم و سابقه حضور در فدراسیون نجات غریقی را در کارنامه دارم. بیشتر تخصص من روی بخش مدیریتی است و تحقیق خوبی روی دوچرخه سواری کرده ام.

او افزود: ان شاالله تا هفته آینده مسئولیت های اصلی که بار اصلی فدراسیون روی دوش آن ها است مشخص خواهد شد. روسای سازمان تیم های ملی، سازمان لیگ، کمیته آموزش، کمیته مربیان و بخش استعدادیابی با درخواست وزارت ورزش به زودی اعلام می شود.

او درباره مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: با توجه به اینکه کمتر از ۳ ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا و اعزامی به المپیک خواهیم داشت، همچنان نتایج مسابقات قهرمانی کشوری در سایت بارگذاری نشده است. از طرفی از نظر زمانی در مضیقه هستیم که باید ضربتی اقداماتی انجام شود. در کنار قهرمانی بخش همگانی مطرح است و رشیدی برنامه هایی که در انتخابات داشت را می خواهد عملی کند. افراد فنی در حال نوشتن احکام اجرایی هستند. بخش اجرایی به زودی اعلام خواهد شد. در بخشی از موارد محدودیت زمانی داریم.

شادنیا گفت: شفاف سازی سیستم اداری فدراسیون شامل هیئت ها، بخش های سامانه و فدراسیون ها باید انجام شود. دبیر اجرا کننده برنامه های بخش فنی و غیرفنی فدراسیون است. هفته آینده جلسه کمیته فنی خواهیم داشت تا مسئولیت اجرای برنامه ها را داشته باشیم. به زودی مجمع های انتخاباتی استانی که با سرپرست اداره می شوند، مشخص خواهند شد. ساختمان اداری فدراسیون که نیمه تمام است دیگر موردی است که رشیدی نزد فرامرزی معاون وزیر وززش رفته تا به زودی تکلیف آن مشخص شود.

شادنیا درباره انتقادات به حضور او از بخش رزمی به دوچرخه سواری اظهار کرد: فدراسیون به عنوان نهاد عمومی غیردولتی نیاز به نقد دارد. از رسانه ها درخواست دارم ما را نقد کنند تا شفافیت نقد باعث شود زمانی را از دست ندهیم. من به صورت ریز در جریان اتفاقات دوچرخه سواری بودم. بیش از ۵ ماه است با افراد مختلف رایزنی کرده ام و در رزمی سابقه فعالیت داشته ام. یک سری از افراد طبق صحبتی که با رشیدی داشتند به عنوان پیشنهاد دبیری من را معرفی کردند. رشیدی رفاقتی من را انتخاب نکرد و حالا یک ماه در کنار رشیدی کار می کنم.

*سراجی: رفتم تا تا دست رشیدی برای انتصاب رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری باز شود

امید سراجی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تهران درباره استعفای خود عنوان کرد: رشیدی رئیس فدراسیون با درخواست استعفای من موافقت نکرد و من همچنان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تهران هستم. از قبل به افرادی که برای ریاست فدراسیون کاندید شده بودند برنامه ام را گفته بودم و می خواستم استعفا بدهم. دلیل جدایی ام فراهم نبودن شرایط و سختی کار بود.

سراجی در مورد رشیدی رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: احساس کردم با ورود فرد جدید به عنوان رئیس فدراسیون نفرات جدید با ورود رئیس پایشان به ساختمان فدراسیون باز می شود و خواستم رشیدی با دست بازتری این کار را انجام دهد. یکی از اصلی ترین دلیل استعفایم این بود که از اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ اداره کل وزارت ورزش استان تهران هیچ مساعدتی به ما نکرده که یکی از دغدغه های من بود. اعضای سابق فدراسیون هم کلاس های آموزشی را به هیئت ما واگذار نمی کرد. شاید با رفتن من و باز گذاشتن دست رئیس جدید فعل و انفعالات جدیدی در توسعه دوچرخه سواری انجام شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره شادنیا سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: شادنیا فرد کارکشته ای است و سابقه مدیریتی خوبی دارد و قطعا می تواند در حل مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1741051 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن