سیاسی

شاهد عدم برنامه‌ریزی دولت برای تامین مایحتاج مردم هستیم

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ – ۰۷:۵۴ شاهد عدم برنامه‌ریزی دولت برای تامین مایحتاج مردم هستیم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از بی‌توجهی دولت و فقدان نظارت‌ها در بازار میوه و مرغ در شب عید و در آستانه ماه رمضان انتقاد کرد و گفت: وقتی هیچگونه کمبودی وجود ندارد چرا گرانی‌ها به مردم تحمیل می‌شود؟

شاهد عدم برنامه‌ریزی دولت برای تامین مایحتاج مردم هستیم

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به گرانی میوه و کالاهای اساسی در بازار اظهار داشت: معیشت مردم باید اولویت باشد ضمن اینکه اولویت توجه به معیشت مردم فقط از مسیر نظارت درست، جامع، کامل و قاطع نسبت به بازار به دست می‌آید.

وی افزود: متأسفانه در بازار میوه و مرغ نظارتی وجود ندارد و به نظر می‌رسد شاهد کوتاهی یا سهل‌انگاری در این باره هستیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: کمبودی در اجناس و اقلام و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد اما چون نظارت در توزیع نیست و جدیتی هم در این باره وجود ندارد مشکلات فعلی بروز کرده و شاهد گرانی هستیم.

حدادی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و وزارت باید وظیفه خود را نسبت به معیشت مردم و بازار به درستی انجام دهند که اگر اینگونه بود با انتقادات مقام معظم رهبری مواجه نمی‌شدند.

وی افزود: مطالبه مجلس از دولت نظارت دقیق و قاطع نسبت به بازار است و بخش‌های مختلف قوه مجریه باید گرانی‌ها را کنترل کرده و وضعیت بازار را ساماندهی کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه وزارت صمت و سایر وزارتخانه‌ها آن است که در هفته‌های آینده و در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان دغدغه معیشتی مردم و نیازهای آنها را برطرف کنند.

حدادی از بی‌توجهی دولت نسبت به معیشت مردم در شب عید و در آستانه ماه مبارک رمضان انتقاد کرد و اظهار داشت: وقتی هیچگونه کمبودی وجود ندارد چرا گرانی‌ها به مردم تحمیل می‌شود که البته دلیل این موضوع فقدان نظارت است.

وی افزود: دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای تأمین مایحتاج مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نکرده و خروجی این بی‌دقتی منجر به تحمیل گرانی به مردم شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن