اقتصادی

شرایط جوی آرام در اغلب مناطق کشور تا پنج روز آینده/ افزایش نسبی دما در نیمه شرقی کشور

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۵ شرایط جوی آرام در اغلب مناطق کشور تا پنج روز آینده/ افزایش نسبی دما در نیمه شرقی کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت‌: از روز آینده 21 مهرماه تا پایان هفته در نیمه شرقی کشور روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

شرایط جوی آرام در اغلب مناطق کشور تا پنج روز آینده/ افزایش نسبی دما در نیمه شرقی کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در پنج روز آینده جوی آرام در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت که در شهرهای تهران و کرج در این مدت همراه با غبار صبحگاهی است.

وی ادامه داد: در سه روز آینده در شرق کشور، برخی نقاط استان هرمزگان و شرق کرمان وزش باد شدید خواهیم داشت که در مناطق مستعد، گرد و خاک رخ می‌دهد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ از روز دوشنبه 21 مهر تا پایان هفته در نیمه شرقی کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

ضیائیان تصریح کرد:‌ از فردا تا ظهر چهارشنبه 23 مهر دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 3 درجه زیرصفر، همدان با کمینه دمای یک‌درجه زیر صفر و همچنین بیرجند با کمینه دمای صفردرجه سردترین مراکز استان خواهند بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری، سرعت باد امروز در پایتخت 7 کیلومتر برساعت و جهت باد جنوب‌غربی است. دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 30 درصد است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده آسمان پایتخت صاف و همراه با غبار صبحگاهی،‌در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 22 و 12 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن