سیاسی

شریفیان: منابع مالی پروژه مترو اسلامشهر طی هفته‌های آتی تامین می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ – ۲۱:۳۴ شریفیان: منابع مالی پروژه مترو اسلامشهر طی هفته‌های آتی تامین می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیگیری لازم برای تأمین منابع مالی پروژه مترو اسلامشهر از طریق سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید ظرف هفته های آتی منابع مالی مورد نیاز برای تسریع در اجرا، به این پروژه تزریق خواهد شد.

شریفیان: منابع مالی پروژه مترو اسلامشهر طی هفته‌های آتی تامین می‌شود

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اظهار داشت: در این دیدار پیرامون موارد مختلف از جمله پروژه‌های مهم اسلامشهر دیدار و گفت‌گو انجام شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های مختلف ملی در شرایط تحریم اظهار داشت: در این نشست عنوان شد که خوشبختانه قرارگاه خاتم طی سال‌های اخیر با اتکاء به مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا بحال توانسته است ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه های ملی در حوزه های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن، خطوط انتقال گاز، راه و باند و غیره قابلیت اجرای پروژه های عظیم را به منصه ظهور بگذارد و شعار «ما می توانیم» را به شایسته ترین صورت محقق سازد.

شریفیان با اشاره به اجرای دو پروژه مهم شهرستان اسلامشهر توسط قرارگاه خاتم افزود: پروژه مترو و کمربندی شمالی از مهمترین پروژه های شهرستان اسلامشهر در حوزه حمل و نقل است که خوشبختانه با تدبیر مدیران قرارگاه و شهرداری اسلامشهر از پیشرفت خوبی برخودار است. تاکنون نیز نزدیک به ۲۰ درصد از حفاری مکانیزه تونل نیز انجام شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماه‌های اخیر پروژه مترو اسلامشهر به دلیل افزایش قیمت‌ها با مشکلاتی روبرو شده است که پیگیری لازم برای تأمین منابع مالی از طریق سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید ظرف هفته های آتی منابع مالی مورد نیاز برای تسریع در اجرا، به این پروژه تزریق خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه کمربندی شمالی در کاهش ترافیک اسلامشهر گفت: در روند اجرای این پروژه اختلافاتی بین شرکت راه آهن و شهرداری اسلامشهر وجود داشت که با حضور و دستور مدیر عامل محترم راه آهن حل شد. دغدغه اصلی ما در این پروژه، تأمین منابع مالی است که خوشبخاته با قول مساعد مدیران دولتی این امر نیز به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن