اجتماعی

شناسایی 2089 بیمار مبتلا به کرونا/ فوت ۱۲۸ هم‌وطن در شبانه‌روز گذشته

يکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۴ شناسایی 2089 بیمار مبتلا به کرونا/ فوت ۱۲۸ هم‌وطن در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2089 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است.

شناسایی 2089 بیمار مبتلا به کرونا/ فوت ۱۲۸ هم‌وطن در شبانه‌روز گذشته

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۹۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۰۲ هزار و ۲۹ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۱۵۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۴۶ هزار و ۲۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۷۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون سه میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن