ورزشی

شنا انتخابی المپیک| قره حسنلو و غلامپور در ۵۰ متر اول و دوم شدند/ سومی انصاری در ۱۰۰ متر پروانه

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:15 منتشر شده در مورخ: 1400/03/30 شناسه خبر: 1745149 شنا انتخابی المپیک| قره حسنلو و غلامپور در ۵۰ متر اول و دوم شدند/ سومی انصاری در ۱۰۰ متر پروانه شنا انتخابی المپیک| قره حسنلو و غلامپور در ۵۰ متر اول و دوم شدند/ سومی انصاری در ۱۰۰ متر پروانه بنیامین قره حسنلو و سینا غلامپور در ماده ۵۰ آزاد به ترتیب اول و دوم شدند و مهدی انصاری در ۱۰۰ متر پروانه در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنا انتخابی المپیک شنبه و یکشنبه (۲۹و ۳۰خرداد ۱۴۰۰) به میزبانی شهر بلگراد برگزار شد.

نمایندگان شنا ایران امروز (یکشنبه) در دور مقدماتی دومین روز از این مسابقات به آب زدند و جواز حضور در فینال ماده های خود را کسب کردند. همچنین شناگران ایران در تایم تریل به رکورد ورودی المپیک حمله کردند اما موفق نشدند. در دور مقدماتی روز دوم این رقابت ها مهدی انصاری در ماده ۱۰۰ متر پروانه و بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور در ماده ۵۰ متر آزاد راهی فینال شدند. در دور فینال روز دوم این مسابقات ابتدا بنیامین قره حسنلو و سینا غلامپور در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند که قره حسنلو با ثبت زمان ۲۳٫۱۴ اول و سینا غلامپور با زمان ۲۳٫۴۵ دوم شد. در ادامه مهدی انصاری در فینال ۱۰۰ متر پروانه با ثبت زمان ۵۵٫۴۲ در جایگاه سوم ایستاد و به کار خود پایان داد. بدین ترتیب پرونده مسابقات شنا انتخابی المپیک به میزبانی صربستان بسته شد و این رقابت‌ها به پایان رسید. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1745149 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن