اقتصادی

شنبه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات مشاغل/ شعب بانک برای پرداخت مالیات+ جدول

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۲ شنبه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات مشاغل/ شعب بانک برای پرداخت مالیات+ جدول

با توجه به اینکه شنبه پیش رو آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است شعب منتخب بانک ملی آماده خدمات رسانی به مودیان است.

شنبه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات مشاغل/ شعب بانک برای پرداخت مالیات+ جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق قانون مالیات‌های مستقیم صاحبان مشاغل همه ساله تا پایان خرداد ماه فرصت داشتند اظهارنامه عملکرد سال قبل خود را ارائه دهند.

با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، به منظور حمایت از تولید و فعالیت‌های اقتصادی سران قوا با پیشنهاد سازمان مالیاتی مهلت ارائه اظهارنامه را برای اشخاص حقیقی و حقوقی 2 ماه تمدید کرد.

براین اساس مودیان که پیشتر طبق قانون تا پایان خرداد ماه فرصت داشتند در حال حاضر تا پایان مرداد ماه می‌توانند تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

باتوجه به اینکه 31 مرداد ماه مصادف با روز جمعه شده، غلامرضا قبله‌ای مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی اعلام کرد شنبه اول شهریور ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل است.

وی از مودیان مالیاتی خواسته است با توجه به تراکم بالای ارایه اظهارنامه مالیاتی در روزهای پایانی مردادماه، هر چه سریعتر نسبت به ارایه اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال 1398 خود از طریق سایت سازمان به نشانی tax.gov.ir اقدام نموده و این امر را به آخرین روزهای مهلت قانونی موکول ننمایند.

همچنین یکی از مباحث دیگر در رابطه با اظهارنامه‌های مالیاتی، تمدید یا عدم تمدید زمان تسلیم اظهارنامه است که در این باره رئیس کل سازمان امور مالیاتی ییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه مودیان در مهلت قانونی اظهارنام عملکرد سال 98 خود را ارائه دهند بیان می‌کند:‌ این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی منجر به تعلق جریمه غیر قابل بخشش و همچنین محرومیت از معافیت پایه مالیاتی و سایر مشوق های قانونی خواهد شد.

با این اوصاف، سازمان امور مالیاتی به منظور رفاه حال مودیان با هماهنگی بانک ملی ایران، لیست شعب منتخب در روز پنجشنبه، جمعه و شنبه بعد از ظهر برای خدمت رسانی به مودیان مالیاتی دایر است.

براساس هماهنگی صورت گرفته، روز پنجشنبه 30 مردادماه، شعب منتخب بانک ملی از اول وقت اداری لغایت ساعت 18، روز جمعه 31 شهریورماه از اول وقت اداری لغایت ساعت 14:30 و روز شنبه یکم شهریورماه، از وقت اداری لغایت ساعت 18 به مودیان مالیاتی خدمات رسانی خواهند کرد.

لیست شعب بانک ملی تعیین شده به شرح جدول زیر است:

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن