اجتماعی

شهرداری پروژه عمرانی مزاحم دانش آموزان ندارد

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۲ شهرداری پروژه عمرانی مزاحم دانش آموزان ندارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال پروژه عمرانی خاصی که باعث بروز مشکل برای تردد دانش آموزان شود در دست اجرا ندارد.

شهرداری پروژه عمرانی مزاحم دانش آموزان ندارد

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس و در خصوص موضوع بازگشایی مدارس و اینکه سالهای قبل دستوراتی صادر می شد تا در 15 روز ابتدایی شروع فعالیت مدارس کلیه کارهای عمرانی شهر تعطیل شود تا برای رفت و آمد دانش آموزان مشکلی اجاد نشود گفت: آنگونه که به ما اطلاع دادند قرار است مدارس و کلاسها به صورت مجازی دایر شود.

وی افزود: از این رو پیش بینی ما این بوده است که قرار نیست ترافیک خاصی به شهر تهران بیش از ترافیک این روزها اضافه شود هر چند که پلیس باید در این خصوص اظهار نظر کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اما فارغ از مجازی برگزار شدن کلاس ها یا غیرمجازی بودن آنها باید این نکته را بگویم که این روزها در شهر تهران پروژه عمرانی که در نزدیکی مدارس باشد و بخواهد برای تردد دانش آموزان مشکل ایجاد کند ندارد.

وی ادامه داد: دو پروژه بزرگراهی در تهران داریم که پروژه شهید رستگار و شهید بروجردی است و یکی دو ساختمان مثل بلدیه شهر تهران را در دست اجرا دارمی که هیچ کدام اینها با رفت و آمد دانش آموزان تداخلی ندارد.

صفا صبوری دیلمی گفت: البته شاید در سطح نواحی در هر منطقه پروژه های کوچک مقیاس و خرد وجود داشته باشد اما به طور قطع آنقدر بزرگ نیست که بخواهد رفت و آمد دانش آموزان را تحت الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن