اجتماعی

شهردار تهران می‌ترسد وارد تصمیم بزرگ شود

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۴ شهردار تهران می‌ترسد وارد تصمیم بزرگ شود

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حناچی در زمان رأی اعتماد موافق اصلاح ساختار بود، گفت: شهردار تهران می‌ترسد که وارد تصمیم‌های بزرگ شود.

شهردار تهران می‌ترسد وارد تصمیم بزرگ شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره اصلاح ساختار در شهرداری پایتخت اظهار داشت: شهردار تهران زمانی که می‌خواست رأی اعتماد بگیرد گفت، با اصلاح ساختار در شهرداری موافق هستم ولی پس از یک سال با اصرار ما یک صفحه کاغذ در قالب بودجه داد و اکنون به نظرم حناچی می‌ترسد وارد تصمیم بزرگ بشود.

وی افزود: فقط با تصویب اکثریت مطلق اعضای حاضر در جلسه می‌توان موضوعی که در دستور کار قرار گرفته از دستور خارج شود همچنین اساسا ماهیت این لایحه، لایحه‌ای نیست که اختیارش دست شهردار باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: ‌شهردار می‌ترسد که وارد تصمیم بزرگی شود و مگر حق دارد که بگوید نسبت به تکلیفی که شورا مصوب کرده است و همه مراحل تشریفات قانونی آن طی شده به یکباره بگوید میلم به این کشیده است که آن را پس بگیرم.

رسولی گفت:‌ مگر این موضوع بحث سطحی است و اعضای شورای شهر هم باید جرأت و جسارت تصمیم سخت را داشته باشند این لایحه منافعش بر ضررهایش می‌چربد و زیبنده نیست که سه سال زمان روی آن گذاشته شده و حالا مسکوت بماند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن