سیاسی

شورای عالی امنیت مصوبه‌ تعطیلی یا قرنطینه نداشته/ مشکل مرغ و تخم مرغ حل می‌شود

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۲ شورای عالی امنیت مصوبه‌ تعطیلی یا قرنطینه نداشته/ مشکل مرغ و تخم مرغ حل می‌شود

سخنگوی دولت گفت: شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه‌ای در مورد تعطیلی و قرنطینه و یا عدم قرنطینه و به طور کل موضوع کرونا نداشته و این خبر صحت ندارد.

شورای عالی امنیت مصوبه‌ تعطیلی یا قرنطینه نداشته/ مشکل مرغ و تخم مرغ حل می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با تاکید مقام معظم رهبری برای رصد و کنترل قیمت ها و برنامه دولت اظهار داشت: خوشبختانه در چند جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت این موضوع در دستور جلسه بود. بعضی از افزایش قیمت ها به دلیل اینکه نتوانستیم ارز را به موقع وارد کنیم دیر وارد کشور شدند و با تمهیدات انجام شده استفاده از ارز صادراتی و تهاتر، نهاده ها که روی قیمت مرغ و تخم مرغ تاثیر داشت مورد توجه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تصمیمی که در مورد گمرک گرفته شد و با ارزهای نیمایی و تمهیدات بانک مرکزی گشایشی در این زمینه صورت گرفت. ستاد تنظیم بازار هم جلسات خود را پیوسته برگزار می کند و تقسیم کاری هم میان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت صورت گرفته است تا زنجیره تولید را یکجا ببریم.

سخنگوی دولت افزود: عرضه مرغ و تخم مرغ در بازار سوی جهاد کشاورزی انجام خواهد شد و فکر می کنم در روند توزیع و قیمت تاثیر داشته باشد. با اختیارات داده شده و هماهنگی های صورت گرفته بخشی از مشکلات در حال مرتفع شدن است. ۲۵ هزار تن برنج ترخیص شده و الحمدلله ذخیره سازی ما وضع مناسبی دارد. فکر ما برای تامین میوه و اقلام مربوط به شب عید است.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که برخی می‌گویند شورای عالی امنیت ملی اجازه قرنطینه را نمی دهد، گفت: اساسا شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه ای در مورد تعطیلی و قرنطینه و یا عدم قرنطینه و به طور کل موضوع کرونا نداشته و شورا تنها یک مصوبه تشکیل ستاد ملی کرونا را داشته است و این موضوع صحت ندارد ‌و شایعه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن