سیاسی

شکست مفتضحانه آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۶ شکست مفتضحانه آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: پس از حمله موشکی ایران به عین الاسد و شکست مفتضحانه آمریکا در حوزه نظامی، شاهد شکست دیگری از سوی آمریکا در حوزه سیاسی و در ماجرای تلاش برای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران در شورای امنیت بودیم که اعضای شورا حاضر به همراهی با آمریکا نشدند.

شکست مفتضحانه آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم همراهی اعضای شورای امنیت با پیشنهاد آمریکا مبنی بر فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران گفت: این نشان‌دهنده رو به افول بودن قدرت آمریکاست که دیگر سایر کشورها حاضر به همراهی او نیستند.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کند که هنوز ابرقدرت جهان است و می‌تواند به هر کشوری زور بگوید و خود را مالک دنیا می‌داند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: امروز قدرت آمریکا دیگر رو به زوال و افول است و اینها نتیجه ایستادگی و استقامت در جبهه مقاومت است.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد و شکست مفتضحانه آمریکا در حوزه نظامی که پس از 75 سال کشوری به پایگاه‌های آمریکا حمله موشکی کرده بود امروز می‌بینیم که در حوزه سیاسی نیز آمریکا مفتضح شده و اعضای شورای امنیت حاضر به همراهی با او نیستند.

وی افزود: این عدم همراهی با آمریکا در شورای امنیت نشان دهنده پایان ابرقدرتی آمریکا در جهان است و نشان می‌دهد دیگر آن دوره‌ای که آمریکا نظرش را به دیگر کشورها تحمیل می‌کرد گذشته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در پایان گفت: بعضی کشورهای منطقه که رزق و روزی خود را در نوکری آمریکا می‌بینند، باید از سرنوشت ارباب خود درس عبرت بگیرند و وقتی می‌بینند که اعضای شورای امنیت هم دیگر با او همراهی نمی‌کنند، از همراهی او دست بردارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن